خبرگزاری کار ایران

در دومین جلسه شورای مسکن سالجاری استان زنجان عنوان شد؛

استان زنجان دارای رتبه سوم در فروش اقساطی مسکن مهر است

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۵۹۹

طولانی شدن زمان اجرای پروژه و افزایش برخی نرخ های مصالح ساختمانی از دلایل افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر می باشد.

دومین جلسه شورای مسکن سال جاری به ریاست استاندار زنجان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان, در این جلسه جمشید انصاری استاندار زنجان, در زمینه افزایش قیمت تمام شده مسکن مهر برای متقاضیان اظهار داشت: طولانی شدن زمان اجرای پروژه و افزایش برخی نرخ های مصالح ساختمانی از دلایل افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر می باشد.

انصاری با بیان طولانی شدن فرایند تحویل مسکن مهر متقاضیان گفت: افزایش زمان اجرای برخی پروژه های مسکن مهر یا بدلیل عدم اجرای بموقع تعهدات توسط دولت و یا بدلیل عدم تامین بموقع آورده شخصی متقاضیان است.

استاندار زنجان در ادامه تصریح کرد: در تعدادی از پروژه های مسکن مهر، متقاضیان به تعهدات خود در موعد مقرر عمل نموده و سیستم بانکی نیز به تبعیت از آنها تسهیلات خود را پرداخت نموده است.

وی در این خصوص خاطر نشان شد: نمی توان هزینه های اضافه ی ساخت و اتمام این پروژه ها، به خریداران تحمیل شود.

استاندار زنجان در ادامه ارائه راهکار عملیاتی برای جبران افزایش قیمت در برخی پروژه های مسکن مهر که قیمت تمام شده آنها بدلیل طولانی شدن زمان اجرا، بیش از مقدار تعهد شده می باشد را خواستار شد.

حافظ باباپور مدیر کل مسکن و شهرسازی استان نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه فروش اقساطی مسکن مهر به معنی اتمام و تحویل پروژه می باشد، اظهار داشت: استان زنجان رتبه سوم را در فروش اقساطی مسکن مهر در سطح کشور را در سطح کشور دارا است.

به گفته باباپور ۶هزار و ۶۹۳ واحد پروژه مسکن مهر در حال احداثدر استان وجود دارد که ۴۷۵۳ واحد با میانگین ۶۰ الی ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در قالب تفاهم نامه سه جانبه در حال انجام می باشد.

این مقام مسئول در استان زنجان, افزود: در مجموع ۲۹ هزار و ۸۸۵ واحد به بانک مسکن معرفی و ۱۷ هزار و ۳۲۰ واحد به مرحله فروش اقساطی رسیده است.

شایان ذکر است استان زنجان با ۷۵ درصد فروش اقساطی مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت نیز در بین ۳۱ استان رتبه اول را دارا می باشد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز