خبرگزاری کار ایران

در سومین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) استان زنجان مطرح شد؛

معرفی هنرمندان حوزه هنری استان زنجان به عنوان جوان برتر

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۳۹۱

سه تن از هنرمندان حوزه هنری استان زنجان در سومین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) استان به عنوان جوان برتر معرفی شدند.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان گفت: سه تن از هنرمندان حوزه هنری استان زنجان در سومین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) استان به عنوان جوان برتر معرفی شدند.

به گزارش ایلنا از زنجان, وحید اکبری، با اعلام این خبر اظهار کرد: مراسم تجلیل از برترین‌های سومین جشنوارهاستانی حضرت علی اکبر(ع) استان زنجان در سالن الغدیر دانشگاه زنجان در بخش‌های مختلف برگزار شد که در نهایت ۲۰ نفر به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

وی با بیان اینکه کیارش میرمحمدرضایی در بخش جوان و موسیقی این جشنواره به عنوان جوان برتر برگزیده شد، افزود: رویا باقری نیز در بخش جوان و ادبیات عنوان جوان برتر را از آن خود کرد.

اکبری یادآور شد: در ضمن حسین طاهری از شاعران جوان حوزه هنری استان زنجان نیز در بخش جوان و ادبیات به عنوان جوان شایسته تقدیر در سومین جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) معرفی شد.

یادآور می شود سومین جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) همزمان با روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) در سالن الغدیر دانشگاه زنجان با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز