خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان خبر داد:

طلب ۷۰ میلیارد ریالی شرکت آب و فاضلاب زنجان از مشترکان

کد خبر : ۱۷۶۳۹۰

از همکاری و مشارکت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه آب و فاضلاب به ویژه در زمینه مصرف پساب فاضلاب‌ها در صنعت استقبال می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از طلب ۷۰ میلیارد ریالی این شرکت از مشترکان خبر داد و گفت: میزان مصرف آب در زنجان بیشتر از ۳۳ درصد میانگین جهانی است.

به گزارش ایلنا از زنجان, مسلم پور نصرت با بیان مطلب فوق افزود: هزینه تمام شده تولید و انتقال هر لیتر آب برای شرکت آبفا ۱۰ هزار ریال است که از مشترکان تنها ۲ هزار و ۸۰۰ ریال هزینه دریافت می‌شود.

وی به میانگین مصرف آب هم اشاره کرد و گفت: میانگین مصرف آب به ازای هر نفر در شهر زنجان ۲۱۰ لیتر و میانگین استانی آن به ازای هر نفر ۲۰۰ لیترمی باشد که با میانگین کشوری مصرف آب به ازای هر نفر ۲۰۰ لیتر مطابقت دارد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان ابراز کرد: رویکرد شرکت آبفا با توجه به وضعیت آبی استان و با توجه به میزان بارندگی‌ها اتخاذ تدابیر مناسب برای ارائه عملکرد قابل قبول در صورت بروز چالش‌های احتمالی و کمبود آب می باشد از جمله تدابیر این شرکت برای مقابله با تنش آبی احتمالی، ایجاد خطوط انتقال آب از پنج حلقه چاه در غرب زنجان به مخزن‌های تامین آب شرب می باشد که با خطوط انتقال به شبکه تامین آب متصل می‌شوند، در این صورت ۱۵۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت تامین آب شرب اضافه می‌شود. همچنین و در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز ۱۰ حلقه چاه در شرق زنجان

حفاری می‌شود که پنج حلقه جایگزین چاه‌های موجود که آبدهی آن‌ها به شدت کاهش یافته شده و ۵ حلقه چاه جدید نیز اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به میزان مصرف آب در زنجان که بیشتر از ۳۳ درصد میانگین جهانی است، ضمن اشاره به محدود بودن منابع تامین آب از مشترکان خواست تا در مصرف آب صرفه جویی کنند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان افزود: از همکاری و مشارکت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه آب و فاضلاب به ویژه در زمینه مصرف پساب فاضلاب‌ها در صنعت استقبال می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز