خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سلطانیه خبرداد:

آبرسانی به روستای بویین از توابع شهرستان سلطانیه با مشارکت مردم

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۱۰۰

روستای بویین از توابع شهرستان سلطانیه با همکاری اهالی روستا و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان از آب شرب سالم بهره مند می شود.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سلطانیه گفت: روستای بویین از توابع شهرستان سلطانیه با همکاری اهالی روستا و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان از آب شرب سالم بهره مند می شود.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زنجان، اصغر محمودی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سلطانیه با اشاره به اینکه مشارکت روستاییان در حوزه آبرسانی کمک بزرگی به مجموعه آبفار استان است، خاطر نشان ساخت: خوشبختانه مشارکت مردم در زمینه آبرسانی در حال حاضر به صورت نهادینه گردیده و این جای بسی خرسندی است.

محمودی با بیان اینکه روستای بویین با ۴۰۹ خانوار از آب شرب سالم بی بهره بود تصریح کرد: اهالی روستای مذکور با ۱۲۹۵ نفر جمعیت و مشارکت خود اهالی اکنون در حال اجرای پروژه آبرسانی به روستای فوق است.

وی افزود: اهالی روستای بویین با مشارکت شرکت آبفار استان زنجان اقدام به حفاری یک حلقه چاه به عمق ۱۷۲ متر نموده و ۳ کیلومتر خط انتقال، ۱۱ کیلومتر احداثشبکه توزیع در دست اقدام است.

این مقام مسئول با اشاره یه اینکه ۷۰ درصد پروژه پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار داشت: همچنین در این طرح احداثساختمان سرچاهی، تاسیسات برقی و مکانیکی ایستگاه پمپاژ، خرید برق، احداثو تعمیر مخزن و اتاق فرمان به همراه تاسیسات مکانیکی در دست اقدام قرار دارد.

مدیر امور آبفار شهرستان زنجان اعتبار هزینه شده در این پروژه را رقمی بالغ بر ۵۳۰ میلیون ریال اعلام کرد و تصریح نمود: عمده اعتبار ریالی این طرح بر عهده اهالی روستا بوده است که با مشارکت خود، شرکت آبفار را در زمینه آب رسانی یاری رساندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز