خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر سلطانیه و عضو شورای اسلامی استان زنجان:

ابلاغ نشدن طرح تفضیلی سلطانیه مشکل‌ساز شده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۷۴۵

با توجه به تاثیر مخرب سرمای زمستان گذشته، ترمیم جداول و جدول گذاری مجدد، آسفالت ریزی و بهسازی معابر در سلطانیه در دست اجراست.

عضو شورای شهر سلطانیه و عضو شورای اسلامی استان زنجان با اشاره به مشکلات ناشی از ابلاغ نشدن طرح تفضیلی شهر سلطانیه گفت: این طرح باید هرچه سریع‌تر ابلاغ شود.
به گزارش ایلنا از زنجان، سید جعفر ایوار با اعلام این خبراظهار داشت: با توجه به تاثیر مخرب سرمای زمستان گذشته، ترمیم جداول و جدول گذاری مجدد، آسفالت ریزی و بهسازی معابر در سلطانیه در دست اجراست.
وی با متوسط دانستن سطح خدمات شهری ارائه شده در شهر سلطانیه ابراز کرد: شورای شهر و به تبع آن شهرداری به همه نقاط شهر نگاهی برابر و یکسان دارد.
عضو شورای شهرستان سلطانیه با تاکید بر تقویت پتانسیل‌های گردشگری شهرستان سلطانیه، تعریف برنامه جامع گردشگری را برای استان ضروری دانست.
ایوار بیان داشت: سامان‌دان به فضای سبز و ایجاد منبع درآمد پایدار برای شهرداری از اولویت‌های شورای چهارم است و در این راستا فعال کردن شهرک صنعتی شهرداری و ایجاد شهرک صنعتی جدید برای شهرستان سلطانیه در دست اقدام است.
وی خاطر نشان کرد: شهرک صنعتی شهرداری که سال هاست بلا استفاده مانده در قسمت جنوبی شهر به سمت شهرستان خدابنده واقع شده است و فاصله از اتوبان یکی از دلایل رونق نگرفتن آن است.
این عضو شورای اسلامی استان زنجان گفت: سعی داریم شهرک صنعتی جدید که لازمه توسعه شهرستان است در مسیر اتوبان احداثشود.
ایوار بودجه سال جاری شهرداری سلطانیه را سه میلیارد تومان اعلام و ابراز کرد: باید برای تامین هزینه‌های خدمات شهری منابع پایداری ایجاد شود.
وی با اشاره به مشکلات پیش روی کشاورزان شهرستان طارم خاطر نشان کرد: سلطانیه قطب تولید سیب زمینی استان زنجان است و کشاورزان این شهرستان که اغلب به باغداری مشغولند به دلیل نبود خرید تضمینی محصولاتشان در عذاب هستند.
ایواردر پایان با بیان اینکه شهرستان سلطانیه پیش از این مهاجر فرست بوده است ابراز امیدواری کرد: با تبدیل شدن سلطانیه به شهرستان و استقرار ادارات در آن مهاجرت معکوس در این شهرستان افزایش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز