خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توانمندسازی اقتصاد کشور ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۷۳۲

برای تحقق شعار سال باید از ظرفیت بخش خصوصی در توانمندسازی اقتصاد کشور بهره برد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: برای تحقق شعار سال باید از ظرفیت بخش خصوصی در توانمندسازی اقتصاد کشور بهره برد.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» غلامحسین جمیلی رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان امروز(۷ خرداد) در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خواستار پررنگ‌تر شدن نقش بخش خصوصی و استفاده از پتانسیل‌های این حوزه در توانمندسازی اقتصاد کشور شد.

وی در این مراسم از دولتمردان خواست تا از توانمندی‌های بخش خصوصی در امور اقتصادی غافل نشوند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود فرایند آزاد سازی اقتصاد در کشور را بسیار ضروری دانست و تاکید کرد: بی‌شک یک بنگاه اقتصادی توان رقابت با دولت را ندارد.

جمیلی ادامه داد: از آنجائیکه بخش خصوصی در ایران در زمینه سیاست گذاری دخیل نیست، جا دارد تا دولت از توانمندی این بخش در زمینه جذب نیرو و تصمیم سازی استفاده کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان در ادامه خاطرنشان کرد: در صورت پیاده سازی فرایند آزادسازی اقتصاد در کشور می‌توان عقب ماندگی‌های ناشی از تحریم اقتصادی در کشور را جبران کرد.

به گفته جمیلی فرایند آزاد سازی اقتصادی موجب استمرا حاکمیت قانون و جلوگیری از دیوان سالاری خواهد شد.

این مقام مسئول در بخش پایانی سخنان خود خطاب به ریاست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خواستار اجرای سیاست‌های این سازمان درشان استان زنجان و پتانسل‌های صنعتی و معدنی این استان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز