خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان خبرداد:

راهیابی محصول حوزه هنری استان زنجان به مرحله نهایی جایزه بزرگ پیامبر اعظم(ص)

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۷۶۴

فیلم کوتاه «مهمان» به کارگردانی مجتبی حیدری و جبار اوجاقلو، محصول سال گذشته حوزه هنری استان زنجان به بخش نهایی جایزه بزرگ پیامبر اعظم(ص) راه یافت.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان، گفت: فیلم کوتاه «مهمان» به کارگردانی مجتبی حیدری و جبار اوجاقلو، محصول سال گذشته حوزه هنری استان زنجان به بخش نهایی جایزه بزرگ پیامبر اعظم(ص) راه یافت.
به گزارش ایلنا از زنجان، میثم سیفی، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان، گفت: فیلم کوتاه «مه‌مان» ساخته مجتبی حیدری و جبار اوجاقلو از سوی هیئت داوران نخستین دوره جشنواره بزرگ اهل بیت(ع) با عنوان جایزه بزرگ فیلم کوتاه پیامبر اعظم(ص) به مسابقه اصلی و مرحله داوری نهایی راه یافت.
وی با بیان اینکه فیلم مه‌مان با موضوع پیامبر اعظم(ص) ساخته شده که ۱۲ بازیگر خردسال و همچنین ۴بازیگر بزرگسال در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند، افزود: داستان فیلم کوتاه مه‌مان در یک روز اتفاق می‌افتد و کار فیلمبرداری در یکی از محله‌های شهر زنجان صورت گرفته است.
این مقام مسئول با بیان اینکه درونمایه فیلم کوتاه مه‌مان، اخلاقی و دینی است، به بخشی از فیلمنامه اشاره کرد و اظهار داشت: بچه‌های محل در خانه آنا دور هم جمع شدند تا شربت نذری بدهند اما…
وی یادآور شد: نخستین دوره جشنواره بزرگ اهل بیت(ع) با نام جایزه بزرگ فیلم کوتاه پیامبر اعظم(ص) از سوی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با موضوع «پیامبر رحمت و عدالت حضرت محمد مصطفی(ص)» برگزار می‌شود.
سیفی بیان کرد: توجه و تبلیغ جنبه‌های انسانی، فردی، اجتماعی و زیبایی‌های معنوی حیات پرنور پیامبر رحمت و عدالت محمد مصطفی(ع)، آگاهی‌بخشی به جامعه بشری نسبت به حقایق حیات و دستورات ایشان، تشویق مولفان، هنرمندان، سینماگران و نویسندگان برای پرداختن به موضوع پیامبر اعظم(ص) و شناسایی و تشویق نویسندگان و هنرمندان متعهد دینی و کشف استعدادهای جدید از جمله اهداف این جشنواره است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز