خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی زنجان خبرداد:

اجرای کامل قانون معافیت مالیاتی صادرکنندگان در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۰۴۲

بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده به همت اداره کل امور مالیاتی استان زنجان، اجرای کامل قانون معافیت مالیاتی برای صادرکنندگان عملی شد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان ضمن قدردانی از پیگیری و زحمات مسئولان استانی، به نقش رسانه‌ها و اثرگذاری آن در جهت سازنده حل مسائل اشاره کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، غلامحسین جمیلی رئیس اتاق بازرگانی زنجان، از عملیاتی شدن معافیت مالیاتی صادرکنندگان استان زنجان خبر داد و یادآور شد: بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده به همت اداره کل امور مالیاتی استان زنجان، اجرای کامل قانون معافیت مالیاتی برای صادرکنندگان عملی شد.

. این مقام مسئول در ادامه افزود: اجرای کامل قانون معافیت مالیاتی صادرکنندگان از درآمدهای صادراتی، مطالبه روزهای اخیر فعالان حوزه تجارت خارجی استان زنجان بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: علیرغم اینکه در آغازین روزهای فعالیت دولت تدبیر و امید، بخشی از این مشکلات مرتفع شده بود ولی اجرای کامل آن را مدیون پیگیری‌های مجدانه و دلسوزانه اداره کل امور مالیاتی این استان در تحقق وعده‌های حل مشکلات فعالان بخش خصوصی و حمایت در جهت رونق بخشی به تولیدات صادرات محور با تاسی از اقتصاد مقاومتی هستیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از پیگیری و زحمات مسوولان استانی، به نقش رسانه‌ها و اثرگذاری آن در جهت سازنده حل مسائل اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز