خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان تاکید کرد:

نقشه اصلاح راه نظام اداری مبتنی بر سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۰۰۷

با وجود اصلاح و توسعه پایدار نارسایی‌هایی وجود دارد و ضوابط دست و پا گیر مانع توسعه دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان گفت: ضوابط دست و پا گیر مانع توسعه دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» عادل علیپور در کارگروه پژوهش و اطلاعات استان زنجان اظهار داشت: با وجود اصلاح و توسعه پایدار نارسایی‌هایی وجود دارد و ضوابط دست و پا گیر مانع توسعه دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

علیپوربا اشاره به اینکه نقشه اصلاح راه نظام اداری مبتنی بر سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: این سیاست‌ها توسط رئیس جمهوری در مصوبه ابلاغ حکم عملیاتی داشته و بازنگری‌هایی نسبت به گذشته صورت گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه این حکم ابلاغی شامل همه دستگاه‌های اجرایی می‌شود، یادآور شد: حاصل جمع‌بندی رتبه‌های استانی به معاونت رئیس‌جمهور ابلاغ می‌شود.

این مسئول در زنجان با تاکید بر اینکه امسال نحوه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی متفاوت است، متذکر شد: حاصل ارزیابی دستگاه‌های اجرایی با دستگاه‌های متناظر خود در دیگر استان‌ها مقایسه می‌شود.

علیپوریادآورشد: همچنین عملکرد استان‌ها و استانداری زنجان نیز با سایر استان‌های کشورمان مقایسه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه جمع بندی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی رتبه هر استانی را تعیین می‌کنند، اظهار داشت: ۱۰ برنامه تحول در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان به نقشه راه اصلاح نظام اداری استان زنجان اشاره و تصریح کرد: برنامه خدمات عمومی در فضای رقابتی، توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی، مدیریت سرمایه انسانی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری، مدیریت عملکرد وغیره جزو برنامه‌های نظام اداری است.

این مسئول ادامه داد: شش برنامه نقشه راه اصلاح نظام اداری دارای ۳۰ برنامه مختلف است.

علیپور در پایان سخنان خود تصریح کرد: استاندار زنجان از متولیان اداری در تحول نظام اداری است.

وجود ظرفیت‌های مناسب در مرکز رشد و پارک علم و فناوری زنجان

در ادامه این جلسه رئیس مرکز رشد و پارک علم و فناوری مرکز تحصیلات تکمیلی زنجان تصریح کرد: در پارک علم و فناوری استان ظرفیت‌های مناسبی برای دولت الکترونیک وجود دارد.

جلیل خاوندگار با اشاره به اینکه برنامه نظام اداری به صورت پروژه محور در بخش خصوصی قابل اجرا است، افزود: استانداردهای قابل قبولی در برنامه‌های تحول نظام اداری وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز