خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری زنجان تاکید کرد:

تصادفات جاده‌ای در کشور آسیب شناسی شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۸۶۲

آموزش فرهنگ راهنمایی و رانندگی تاثیر بسزایی در کاهش تلفات جاده‌ای دارد / رسانه‌ها نیز نقش قابل توجهی در کاهش سوانح جاده‌ای دارند.

معاون عمرانی استانداری زنجان با اشاره به فاکتورهای مختلف در تصادفات جاده‌ای خواستار آسیب‌شناسی این عوامل شد.
به گزارش خبرنگار «ایلنا» جواد رحمتی معاون عمرانی استانداری زنجان امروز(۳۱ اردیبهشت) در سومین همایش ملی تصادفات جاده‌ای، سوانح ریلی و هوایی به اهمیت مسئله آموزش عمومی در کاهش سوانح و تصادفات رانندگی اشاره و اظهار کرد: آموزش فرهنگ راهنمایی و رانندگی تاثیر بسزایی در کاهش تلفات جاده‌ای دارد.
وی آموزش همگانی در کنار تجهیزات پیشرفته در کاهش سوانح جاده‌ای را متذکر شد و افزود: رسانه‌ها نیز نقش قابل توجهی در کاهش سوانح جاده‌ای دارند.
این مقام مسئول خواستار برخورد قانونی با تخلفات راهنمایی و رانندگی به عنوان یکی از عوامل بازدارنده عنوان کرد و افزود: استاندارد سازی علائم و برخورد قانونی با متخلفان می‌تواند نقش موثری در کاهش تلفات جاده‌ای ایفا کند.
به گفته رحمتی باید فاکتورهای موثر در سوانح جاده‌ای احصاء و آسیب‌شناسی در زمینه تاثیر هریک از آن‌ها در کشور آغاز شود.
معاون عمرانی استاندار زنجان یادآور شد: می‌توان با فعالسازی شورای ترافیک استان و استفاده از تجهیزات و امکانات شاهد ارتقاء استان در کاهش سوانح جاده‌ای در سال آینده بود.
در ادامه رئیس هیات علمی همایش نیز به ارائه گزارشی از آثار رسیده به دبیرخانه پرداخت و گفت: ۶۳۰ مقاله به سومین همایش ملی تصادفات جاده‌ای، سوانح ریلی و هوایی ارسال شده است.
علی صفارزاده در پایان خاطرنشان کرد: از تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه ۴۵ مقاله برای ارائه و ۶۵ مقاله برای پوس‌تر و ۱۱۰ مقاله برای چاپ پذیرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز