خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان خبرداد:

کسب مقام سوم دومین دوره مسابقات کشوری سازه های ماکارونی توسط دانشجویان ایجرود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۵۹۲

دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد ایجرود در دومین دوره مسابقات کشوری سازه های ماکارونی به مقام سوم رسیدند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان, گفت: تیم دانشگاه پیام نور واحد ایجرود با سازه آلبرتا در بخش راندمانی به سرپرستی آقای محمد محبی به همراه محمد پالش و جمال پویان نژاد هر سه از دانشجویان رشته مهندسی صنایع در این رقابت ها حضور داشتند.

به گزارش ایلنا اززنجان، این مسابقات که در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار شد، سازه دانشجویان ایجرودی با وزن ۲۱۴ گرم و با تحمل ۱۰۱ کیلو و نیم توانستند پس از تیم های دانشگاه آزاد و روزبه به مقام سوم دست یابند.

تیم دانشگاه پیام نور واحد ایجرود با سازه آلبرتا در بخش راندمانی به سرپرستی آقای محمد محبی به همراه محمد پالش و جمال پویان نژاد هر سه از دانشجویان رشته مهندسی صنایع در این رقابت ها حضور داشتند.

گفتنی است در مسابقات کشوری سازه های ماکارونی بیش از ۵۰ تیم از سراسر کشور حضور داشتند و دانشگاه پیام نور در این رقابت ها دو نماینده داشت.

لازم به ذکر است تیم دانشگاه پیام نور واحد ایجرود پیش از این نیز در مسابقات سازه های ماکارونی استان زنجان، به مقام نخست دست یافته بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز