خبرگزاری کار ایران

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان:

امروز یکی از چالش‌ها و مشکلات روابط عمومی‌ها در ایران روزمرگی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۹۵۹

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان, با اشاره به نقش واهمیت جایگاه مسئولین مدیران روابط عمومی ها در دستگاههای اجرایی کشور, گفت: امروز یکی از چالشهای و مشکلات روابط عمومی ها درایران روز مرگی است.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان، گفت: بالا بردن اطلاعات مدیران و فعالان روابط عمومی دستگاههای اجرایی مستلزم آموزش وبالا بردن اطلاعات و آگاهی‌های به روز است.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» از زنجان، احمد رضا حافظی، شامگاه دیروز در گرد همایی مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان زنجان، در استانداری زنجان، با اشاره به وظایف مدیران و فعالان روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها دارای نقش اساسی در اطلاع رسانی و ارتباط با مردم در جامعه هستند.

حافظی با بیان اینکه روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان در راستای ایجاد هماهنگی و پیگیری و اجرای سیاست‌های و خط مشی‌ها د راین زمینه اقدام به تشکیل کمیته راهبردی کرده است
افزود: این اقدام در زمینه ارتقاء جایگاه مسئولین و فعالان روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان و سنجش افکار عمومی وارزیابی روابط عمومی‌های استان صورت گرفته است.

این مسئول در استانداری زنجان، با اشاره به ارزیابی عملکرد مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان، تصریح کرد: مدیران روابط عمومی‌های بر‌تر دستگاههای اجرایی استان زنجان در سالجاری تقدیر وت جلیل می‌شوند.

حافظی در ادامه برگزاری کارگاههای آموزشی را دراین زمینه برای مدیران وافراد شاغل در روابط عمومی دستگاههای اجرایی را مهم ارزیابی کرد ویادآورشد: تشکیل بانک اطلاعاتی در این زمینه از جمله اقدامات آینده خواهد بود.

وی با اشاره به نقش وجایگاه مهم روابط عمومی‌ها در قانون، خاطر نشان شد: مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی باید به این اهمیت وجایگاه بهاء بدهند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان، در ادامه با بیان اینکه مدیریت روابط عمومی‌ها یک شغل علمی وتخصصی است، یادآورشد: داشتن اطلاعات دقیق وبه رو دراین زمینه دارای اهمیت اساسی در شرایط امروزی است.

حافظی در بخشی از سخنان خود با اشاره به حساسیت، نقش و جایگاه مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی درمنویات مقام معظم رهبری در این خصوص، تصریح کرد: با توجه به این فرامین ومنویات می‌توان به اهمیت این شغل در جامعه پی برد.

این مسئول دراستان زنجان، با بیان اهمیت توانمندیهای، آگاهی و اطلاعات روابط عمومی‌ها در دستگاههای اجرایی تصریح کرد: امروزه داشتن اطلاعات دقیق وبه روز برای مدیران وکار‌شناسان وفعالان روابط عمومی دستگاههای اجرایی دارای اهمیت اساسی در جامعه است.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان، با اشاره به نقش واهمیت جایگاه مسئولین مدیران روابط عمومی‌ها در دستگاههای اجرایی کشور، گفت: امروز یکی از چالشهای و مشکلات روابط عمومی‌ها درایران روز مرگی است.

حافظی در این خصوص اظهار داشت: بالا بردن اطلاعات مدیران و فعالان روابط عمومی دستگاههای اجرایی مستلزم آموزش و بالا بردن اطلاعات و آگاهی‌های به روز است.

وی ادامه داد: مدیران روابط عمومی‌ها باید در بالا بردن نگرش مثبت خود نسبت به اهمیت مسئولیت‌ها در روابط عمومی‌ها آگاهیی داشته باشند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان، در ادامه با بیان اینکه دراستان زنجان ۱۲۵ دستگاه اجرایی دارای روابط عمومی هستند، خاطر نشان شد: از این مجموع ۸۰ دستگاه اجرایی استان دارای مسئول روابط عمومی هستند.

حافظی، در پایان تصریح کرد: برخی از این مسئولین روابط عمومی‌ها در استان زنجان مشغول به کارهای دیگر نیز هستند.

گفتنی است در این گردهمایی مدیران روابط عمومی برخی دستگاههای اجرایی استان زنجان نیز به ارائه نظرات و پیشنهادت خود دراین زمینه پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز