خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد استان زنجان تاکید کرد:

اقتصاد مقاومتی در سایه تحکیم پایه‌های علمی اقتصادی محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۸۳۷

باید فرهنگ دستیابی به اقتصاد مقاومتی را در کشور نهادینه کرد چرا که اقتصاد مقاومتی جزء در سایه تحکیم پایه‌های علمی اقتصاد محقق نمی‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد استان زنجان با تاکید بر مقوله‌های فرهنگ و اقتصاد گفت: اقتصاد مقاومتی در سایه تحکیم پایه‌های علمی اقتصادی محقق می‌شود.
به گزارش خبرنگار «ایلنا» علیرضا فیروزفر، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه باید فرهنگ دستیابی به اقتصاد مقاومتی در کشور فراهم شود، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی در سایه تحکیم پایه‌های علمی اقتصادی محقق می‌شود.
فیروز فر در ادامه از دانشگاه آزاد زنجان به عنوان دستگاهی با رتبه جامع کشور یاد کرد و افزود: این دانشگاه با ۳۲۵ عضو هیات علمی تمام وقت ارتقاء کیفی خدمات آموزشی را در دستور کار خود دارد.
این مقام مسئول با بیان اینکه از مهر امسال در این دانشگاه از متقاضیان کار‌شناسی ارشد در رشته‌های معماری، فیزیولوژی، ورزش و شیمی ثبت نام می‌شود، گفت: خدمت رسانی به دانشجویان در ۱۳۵ هزار مترمربع زیربنای آموزشی، رفاهی و خدماتی انجام می‌شود.
فیروزفر همچنین تعداد خوابگاه‌های این دانشگاه را سه مورد عنوان کرد و با یادآوری اینکه ۲ خوابگاه مخصوص خواهران و یک خوابگاه مخصوص برادران است، تصریح کرد: این خوابگاه‌ها از ظرفیت آزاد برای جذب دانشجویان غیربومی برخوردار هستند.
وی به سیاست‌های تبیین دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: از امسال مقرر شده است تا واحدهای دانشگاه آزاد منابع درآمدی غیر از شهریه را در دستور کار خود قرار دهند و هر واحد دانشگاهی بتواند هر سال ۱۲ درصد از درآمدهای حاصل از شهریه را معوق کند.
این مقام مسئول به برنامه‌های امسال دانشگاه آزاد زنجان اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات سازه‌های ماکارونی، همایش ورزشی «ورزش برای همه»، جشنواره فیلم دانشجویی، اولین نشست کارآفرینی جوانان، سومین کنفرانس ملی تصادفات جاده‌ای و حوادثریلی و همایش سبک زندگی حضرت ابوالفضل(ع) در سه ماه نخست امسال در استان زنجان برگزار می‌شود.
وی به کنفرانس ملی تصادفات جاده‌ای و حوادثریلی اشاره کرد و افزود: ۵۶۴ مقاله به دبیرخانه این همایش در زنجان ارسال شده است که ۲۱۳ مقاله برای چاپ انتخاب شده است.
فیروزفر در ادامه به شعار «اقتصاد و فرهنگ» اشاره کرد و با بیان اینکه این شعار جز در سایه عزم ملی و مدیریت جهادی محقق نمی‌شود، گفت: باید فرهنگ دستیابی به اقتصاد مقاومتی را در کشور نهادینه کرد چرا که اقتصاد مقاومتی جزء در سایه تحکیم پایه‌های علمی اقتصاد محقق نمی‌شود.
وی به پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد زنجان نیز اشاره کرد و افزود: پروژه نیمه تمام سلف سرویس در حال اتمام است و مجموعه ورزشی سایت امام دانشگاه آزاد زنجان نیز به زودی به بهره برداری می‌رسد.
این مقام مسئول رویکرد علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد زنجان را متذکر شد و ادامه داد: با فعالیت و تاسیس شرکت‌های دانش بنیان و تولید محصول و ارائه ایده‌های علمی می‌توانیم به تولیدات در حد انبوه دست یابیم و همین می‌تواند منبع اصلی تامین درآمدهای منابع غیر شهریه باشد.
رئیس دانشگاه آزاد زنجان با اشاره به اینکه مقالات چاپ شده در فیروز فر در پایان با اشاره به رشد ۱۶ درصدی مقالات در سال قبل افزود: در حال حاضر ۳۳۵ مقاله از سوی دانشگاه آزاد چاپ شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز