خبرگزاری کار ایران

در مراسم آغاز دومین المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج مراکز صدا و سیما در زنجان عنوان شد؛

شهید شهریاری از شهدای ارزشمند انقلاب اسلامی و استان زنجان محسوب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۵۲۳

دومین المپیاد فرهنگی و ورزشی مراکز صدا و سیما در منطقه شمال غرب در زنجان آغاز به کار می‌کند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان، گفت: شهید شهریاری از شهدای ارزشمند انقلاب اسلامی و استان زنجان محسوب می‌شود.
به گزارش خبرنگار «ایلنا» مرتضی صفری صبح امروز در مراسم افتتاحیه دومین المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج مراکز صدا وسیما ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب و ایام البیض اظهار کرد: دومین المپیاد فرهنگی و ورزشی مراکز صدا و سیما در منطقه شمال غرب در زنجان آغاز به کار می‌کند.
صفری با بیان اینکه استان زنجان با تقدیم ۳ هزار شهید دین خود را به نظام اسلامی ادا کرده است، تصریح کرد: شهید شهریاری از شهدای ارزشمند انقلاب اسلامی و استان زنجان محسوب می‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه توجه به مقوله ورزش از ضروریات است، خاطرنشان کرد: برای عملکرد بهتر باید سالم بود.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه این دوره از المپیاد برای بسیجیان برگزار شده است، تصریح کرد: ورزش در کنار شجره طیبه بسیج ارزش و اهمیت آن را دو چندان می‌کند.
این مسئول با اشاره به اینکه در وضعیت کنونی ایران اسلامی در جهان، کشور نیازمند نیروهای سالم و پرنشاط است، یادآور شد: ورزش نقش مهمی در پیشگری از معضلات اجتماعی دارد.
گفتنی است: این دوره از مسابقات با حضور ۱۰۰ ورزشکار و عوامل اجرایی در مجموعه فرهنگی – ورزشی امام علی(ع) صبح امروز آغاز به کار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز