خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان:

اقدامات کمیته امداد در ایجاد عدالت اجتماعی و محرومیت‌زدایی غیرقابل انکار است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۰۴۱

توانمندی خانواده‌ها مهم‌ترین رکن برنامه‌های امداد در دوره تحول است که خوشبختانه امداد استان زنجان در این زمینه موفق عمل کرده و به بیش از تعهدات خود در زمینه توانمندسازی جامعه هدف عمل کرده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان، گفت: توانمندی خانواده‌ها مهم‌ترین رکن برنامه‌های امداد در دوره تحول است که خوشبختانه امداد استان زنجان در این زمینه موفق عمل کرده و به بیش از تعهدات خود در زمینه توانمندسازی جامعه هدف عمل کرده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، بهرام ولیزاده، امروز با اشاره به اینکه کمیته امداد طی سال گذشته همچون سال‌های قبل گام‌های بلندی در توانمندسازی جامعه هدف برداشته است، بیان کرد: این موفقیت با حمایت‌های رهبری، همت نظام، قوای سه گانه، همکاری مسئولان در استان و شهرستان‌ها، نمایندگان مجلس، مشارکت مردم و از همه مهم‌تر همراهی جامعه هدف حاصل شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به خدمات پایدار و تاثیرگذار امداد در حمایت از جامعه هدف اذعان داشت: توانمندی خانواده‌ها مهم‌ترین رکن برنامه‌های امداد در دوره تحول است که خوشبختانه امداد استان زنجان در این زمینه موفق عمل کرده و به بیش از تعهدات خود در زمینه توانمندسازی جامعه هدف عمل کرده است.

این مسئول با اشاره به ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار شهری و ارائه خدمات بیمه‌ای به آن‌ها و مجریان طرحهای اشتغال گفت: ارائه این نوع خدمت موجب افزایش سطح بهره وری نیازمندان از خدمات بیمه‌ای و افرایش رفاه و سلامت مددجویان می‌شد که این مقوله ضمن اینکه خانواده‌های تحت حمایت را تحت پوشش قرار می‌دهد در ایجاد عدالت اجتماعی و کاهش محرومیت تاثیر بسزایی دارد.

ولیزاده در ادامه با اشاره به پرداخت کمک معیشت به جامعه هدف امداد در راستای بهبود زندگی آن‌ها افزود: ارائه خدمات درمانی قابل توجه، ارائه خدمات عمرانی در قالب تعمیر مسکن خانواده‌های روستایی و بهره گیری از ظرفیت مسکن مهر برای مددجویان شهری و توسعه خدمات آموزشی در راستای پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی از جمله فعالیت‌هایی است که سال گذشته توسط امداد انجام شده است.

وی همچنین ارائه خدمات مشاوره فرهنگی تربیتی و مشاوره حقوقی در راستای کاهش اسیب‌های اجتماعی را از دیگر اقدامات انجام شده توسط امداد طی سال گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: فاصله گرفتن از خدمات پرداخت کمک‌های بلاعوض و حرکت در مسیر پرداخت وام‌های قرض الحسنه که به حفظ عزت و کرامت خانواده‌ها کمک می‌کند و فراهم سازی زمینه اشتغال مددجویان نیز از دیگر مهم‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته توسط کمیته امداد در سال ۹۲ است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در پایان به برنامه‌های این نهاد طی سال جاری نیز اشاره داشت و توضیح داد: امسال کمیته امداد با محوریت شعارسال و بر اساس راهبردهای اجرائی ابلاغی از ناحیه مقام محترم سرپرستی در استمرار برنامه‌های سال‌های گذشته در راستای توانمندسازی اقتصادی و فکری جامعه هدف فعالیت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز