خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان تاکید کرد:

لزوم بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت جامعه هدف در ارائه خدمات از اهداف کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۰۳۶

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت جامعه هدف در ارائه خدمات از اهداف امداد در سال جاری است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان، گفت: ارائه خدمات هدفمند و پرهیز از ارائه خدمات برپایه ترحم و دلسوزی که مانع پیشبرد اهداف امداد است، نقشه راه امدادگران در کمک به جامعه هدف است.

به گزارش ایلنا از زنجان، بهرام ولی‌زاده در جریان بازدید از کمیته امداد سلطانیه در جمع کارکنان این نهاد گزارشی از خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد طی سال قبل و برنامه‌های در پیش رو ارائه کرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این نهاد برای ارائه خدمات در سال جاری بیان کرد: امسال نیز طبق سنوات قبل خدمات امداد متناسب با جهت گیری‌های مقام معظم رهبری و مطالبات معظم له از امداد ارائه می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در بخش نخست سخنان خود با تمرکز برجهت‌گیری‌های شورای مرکزی کمیته امداد برای ارائه خدمات در سال جاری اضافه کرد: شورای مرکزی کمیته امداد بر اساس خط مشی‌های تعیین شده توسط مقام معظم رهبری، نسبت به اتخاذ استراتژی و برنامه ریزی‌های لازم را برای خدمت رسانی مطلوب در سال جاری انجام داده‌اند.

این مسئول در بخش دوم صحبت‌های خود با اشاره به برنامه‌های امداد در راستای بهره‌گیری از ظرفیت جامعه هدف برای ارائه خدمات توضیح داد: ارائه خدمات هدفمند و پرهیز از ارائه خدمات برپایه ترحم و دلسوزی که مانع پیشبرد اهداف امداد است، نقشه راه امدادگران در کمک به جامعه هدف است.

ولیزاده در ادامه با اشاره به نقش تاثیرگذار مسئولان شهرستانی در حل مشکلات جامعه هدف کمیته امداد از طریق همراهی امدادگران در خدمت رسانی از امدادگران خواست: نسبت به انعکاس مشکلات جامعه هدف به مسئولان ارشد شهرستانی و استانی و همچنین بهره گیری از ظرفیت دستگاه‌های مختلف در کمک به جامعه هدف اقدام کنند.

وی در بخش سوم سخنان خود با تاکید بر فاصله گرفتن از بعد اداری در ارائه خدمات به جامعه هدف، گسترش شبکه‌های نیکوکاری را مورد تاکید قرار داد و خطاب به امدادگران به آن‌ها توصیه کرد: نسبت به بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های مردمی و همچنین گسترش شبکه‌های نیکوکاری اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در ادامه اشاره‌ای به بحثمددکار محوری نیز داشت و تاکید کرد: امدادگران به ویژه در سطح شهرستان‌ها باید توجه ویژه‌ای نسبت به موضوع مددکار محوری داشته و از این طریق نسبت به توانمندسازی و ارائه خدمات به جامعه هدف اقدام کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به برنامه‌های راهبردی دولت تدبیر و امید در بحثبهره‌مندی همه ایرانیان از خدمات بیمه‌ای، به امدادگران دستور داد: نسبت به فراهم سازی شرایط لازم برای بهره‌مندی گروهی از جامعه هدف که از هیچ نوع خدمات بیمه‌ای بهره‌مند نیستند و به صورت مقطعی از خدمات امداد استفاده کرده‌اند، از خدمات بیمه سلامت اقدام کنند.

ولیزاده در بخش پایانی و مهم سخنان خود به موضوع تعامل امداد با موسسات خیریه اشاره کرد و توضیح داد: سیاست امداد در مسیر فعالیت سازمان‌های مردم نهاد و موسسات خیریه تعامل به جای تقابل است.

وی با تشریح اینکه سیاست غایی و نهایی امداد محرومیت زدایی است، خاطر نشان کرد: سیاست امداد این است که با بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف موجود در جامعه نسبت به ارائه خدمات بیشتر و بهتر به جامعه هدف اقدام کند.

گفتنی است، داشتن بصیرت و تحلیل مناسب از شرایط و ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف بر اساس شرایط کنونی کشور، ارزیابی بهتر امور و، کشف استعدادهای مددجویان، مدیریت منابع انسانی در امداد از دیگر مسائلی بود که مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در جمع کارکنان این نهاد در شهرستان سلطانیه مطرح و راهبردهای اساسی برای پیشبرد این موضوعات را بیان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز