خبرگزاری کار ایران

در آبفای زنجان صورت گرفت؛

تجلیل از بانوان شاغل در شرکت آبفای زنجان به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۹۴

مدیردفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان, گفت: به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)، روز زن و بزرگداشت مقام مادر از بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب زنجان تجلیل شد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، گفت: با بوسه زدن حضرت محمد(ص) بر دستان حضرت فاطمه زهرا(س) جاهلیت کبری شکست و با انجام این عمل پیامبر اسلام به ارزش و اهمیت بانوان و نقش زنان تاکید شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، زهرا شکوری با بیان این مطلب گفت: مراسم تجلیل از ۶۰ نفر از بانوان شاغل در شرکت با حضور خانم آوازه مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، مدیرعامل و معاونین شرکت برگزار شد.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری که سخنران ویژه این مراسم بود به اهمیت تحلیل‌ها نسبت به تجلیل‌ها اشاره کرد و گفت: در جامعه امروزی قبل از تجلیل‌ها باید نسبت به تحلیل جایگاه و ارزش بانوان از صدر اسلام تا کنون و جایگاه زن و مقام مادر و نقش حضرت زهرا(س) به عنوان دختر، مادر و همسر نمونه توجه ویژه‌ای شود.

خانم آوازه افزود: اولین اعلامیه حقوق بشر در حوزه بانوان در قرآن مجید توسط اسلام صادر شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با بوسه زدن حضرت محمد(ص) بر دستان حضرت فاطمه زهرا(س) جاهلیت کبری شکست و با انجام این عمل پیامبر اسلام به ارزش و اهمیت بانوان و نقش زنان تاکید شد.

شایان ذکر است در پایان مراسم با اهدا لوح و هدایای ارزنده از بانوان شاغل در شرکت آبفای استان زنجان تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز