خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان خبرداد:

۳۳ هزار خانوار زنجانی تحت پوشش بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۰۲۵

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان گفت: در حال حاضر ۳۳ هزار خانوار زنجانی تحت پوشش بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر هستند.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان، گفت: در استان زنجان نیز ۳۳ هزار خانوار از خدمات این صندوق استقاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» علی عباسی، مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان امروز(۳ اردیبهشت) در در جلسه شورای هماهنگی ادارت تابعه تعاون استان زنجان با اشاره به فلسفه راه اندازی بیمه بخش کشاوزی، روستائیان و عشایر در کشور اظهار داشت: این صندوق از سال ۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون ۱۰۰ هزار خانوار در سطح کشور تحت پوشش این بیمه هستند.

وی با اشاره به اقدامات برون سپاری این صندوق یادآور شد: در همین راستا ۳ هزار و ۴۰۰ کارگزاری در قالب تعاونی‌های روستایی، تعاونی‌های دهیاری و دهیاران روستایی در دهستان‌ها نسبت به ثبت نام و عضویت بیمه کشاورزان، روستائیانو عشایر اقدام می‌کنند.

به گفته عباسی، در استان زنجان نیز ۳۳ هزار خانوار از خدمات این صندوق استقاده می‌کنند.

وی از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این صندوق و جهاد کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: بر مبنای این تفاهم نامه کشاورزان غیرساکن در روستا هم می‌توانند در صورتی که مشمول قانون کار نبوده و عضو هیچ بیمه‌ای هم نباشند از خدمات این صندوق بهره‌مند شوند.

در ادامه این جلسه معاون امور تعاون استان زنجان نیز با اشاره احداث۳ هزار و ۹۲۸ واحد مسکن مهر در استان زنجان گفت: از این تعداد ۳ هزار و ۹۲۲ واحد تحویل و ۶ واحد نیز در شهرستان خرمدره در دست اقدام است.

علی منطقی ادامه داد: ایجاد و راه اندازی تعاونی توسعه و عمران شهرستان جزء اولویت‌های کاری ماست و دفتر تعاونی خدماتی و توسعه عمران در شهرستان‌های زنجان و طارم در شرف تشکیل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز