خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

بازدید مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان از طرح‌های عمرانی مهرانه

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۵۲۸

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان، در بازدید از مرکز فوق تخصصی سرطان شناسی ورادیوتراپی مهرانه زنجان در جمع هیات امنا ومسئولان این انجمن خیریه با اشاره به جایگاه عمل خیر و صادقانه درآموزه های اسلامی گفت: کار برای خدا و به قصد قربت به ویژه در راه کاهش آلام قشر نیازمند جامعه، خدمتی است که به یقین جزء باقیات وصالحات است.

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه، گفت: هیچ بیمارنیازمند مبتلا به امراض صعب العلاجی در استان نیست که تحت حمایت این خیریه نباشد وبا کمک‌های مردم نوع دوست استان وزنجانیان مقیم سایر نقاط کشور، ماهیانه ۱۹۰میلیون تومان بابت کمک هزینه درمانی مبتلایان به سرطان هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» صفری، در این بازدید با اشاره به مشارکت مردم زنجان در امور خیریه افزود: چنین کارهایی جز محاسن بزرگ مردم متدین استان است و مهرانه نمادی از تعهد نوع، دوستی واخلاص مردم ولایی استان تبدیل شده است.

وی افزود: خیران و مردم استان باید از نتیجه عمل خیرشان که منجر به تهیه و بهره برداری از دستگاه فوق پیشرفته رادیوتراپی که منشاء خیری برای زنجان واستانهای همجوار خواهد بود از طریق رسانه ملی اطلاع پیدا کنند.

این مقام رسانه‌ای استان، از برنامه ریزی شبکه اشراق برای حمایت از اقدامات فرهنگی که ارتباط نزدیکی با نظام سلامت اجتماعی دارند خبر داد و از حضور متخصصان و پزشکان در برنامه‌های اجتماعی و پخش زیرنویس‌های برای پیشگیری از بیماری سرطان خبر داد.

وثوق، مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه با تقدیر از فرهنگ سازی مناسب و حمایت‌های رسانه ملی واستانی از عموم مجامع خیریه مردم نهاد، در گزارشی از روند اجرایی وتامین منابع مالی خرید دستگاه فوق پیشرفته رادیو تراپی گفت: هیچ بیمارنیازمند مبتلا به امراض صعب العلاجی در استان نیست که تحت حمایت این خیریه نباشد وبا کمک‌های مردم نوع دوست استان وزنجانیان مقیم سایر نقاط کشور، ماهیانه ۱۹۰میلیون تومان بابت کمک هزینه درمانی مبتلایان به سرطان هزینه می‌شود.

وی در پایان خواستار تداوم حمایت رسانه استانی در تامین باقیمانده اعتبار مورد نیاز جهت اتمام پروژه مرکز سرطان‌شناسی ورادیوتراپی زنجان شد. در ادامه آقایان مهندس بیات، گرانمایه، محرمی، خاتمی و خانم دکتر مقیمی از اعضای هیات مدیره انجمن به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز