خبرگزاری کار ایران

با حضور نماینده ولی فقیه در استان زنجان صورت گرفت؛

از کمیته‌ها و فعالان ستاد برگزاری مراسم دهه فجر زنجان تقدیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۸۲۲

با حضور نماینده ولی فقیه در استان زنجان، از کمیته‌ها و فعالان ستاد برگزاری مراسم دهه فجر تقدیر شد.

در این مراسم تجلیل، از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور نیز دو لوح تقدیر به امام جمعه و استاندار زنجان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» امروز شنبه(۳۰فروردین) با حضور آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، از فعالان و کمیته‌های مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان زنجان در سال گذشته تجلیل شد.

گفتنی است در این مراسم از مرتضی صفری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان به عنوان مسئول کمیته اطلاع‌رسانی، امین شهردار زنجان به عنوان مسئول کمیته فضا سازی شهری و سردار جهانبخش کرمی به عنوان مسئول کمیته بسیج تقدیر شد.

همچنین از حجت‌الاسلام حسینی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی به عنوان کمیته روستائی، علی کاظمی فرماندار سابق زنجان و امیر سرتیپ موسویان به عنوان کمیته نیروهای مسلح تقدیر شد.

در این مراسم از حجت‌الاسلام خدایی به عنوان مسئول کمیته قرآن، انجمن‌ها و هئیت‌های مذهبی، سردار صالحی، فرمانده نیروی انتظامی به عنوان مسئول کمیته انتظامی تجلیل شد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام باقری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به عنوان مسئول کمیته مساجد، آذر آوازه به عنوان مسئول کمیته زنان و خانواده و تمجیدی به عنوان مسئول کمیته فرهنگی و دانش‌آموزان مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم از امیر علی نیک به عنوان مسئول کمیته بنیاد شهید و امور ایثارگران، بازرگان به عنوان مسئول کمیته ورزش و جوانان و کاوندی به عنوان مسئول کمیته اصناف تقدیر شدند.

همچنین از نظری مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مسئول کمیته نوجوانان، ولی‌زاده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) و احمد غریوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مسئول کمیته کارگری تجلیل شدند.

در این مراسم از بابایی به عنوان مسئول کمیته دانشجویی، حافظی به عنوان مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و علی طاهری به عنوان مسئول کمیته هلال احمر تجلیل شدند.

کاظمی مدیرعامل برق منطقه‌ای زنجان، نهاوندی‌پور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، علی جعفری مدیرکل پست استان زنجان و مسئولان شورای هماهنگی شهرستان‌های استان زنجان تجلیل شدند.

گفتنی است از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور نیز دو لوح تقدیر به امام جمعه و استاندار زنجان اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز