خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

موفقیت‌های نظام مدیون حضور مردم همیشه در صحنه است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۸۱۳

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مردم زنجان با حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه پشتیبانی خود را نظام، انقلاب و رهبری اعلام کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: مردم با حضور گسترده خود پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌های دشمنان دادند.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» سید سعید حسینی امروز شنبه(۳۰فروردین) در مراسم تجلیل از کمیته‌ها و فعالاان ستاد بزرگداشت برگزاری مراسم دهه فجر سال گذشته اظهار کرد: برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سال گذشته به نحو مطلوبی در زنجان برگزار شد.

حسینی، با بیان اینکه همه کمیته‌ها نقش تاثیرگذاری در این زمینه داشتند، تصریح کرد: مردم با حضور گسترده خود در این راهپیمایی دین خود را به نظام اسلامی همچون سال‌های گذشته ادا کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر با شور و نشاط قابل وصفی در زنجان برگزار شد، تصریح کرد: تلاش‌های مجدانه اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی موجب موفقیت در برنامه‌ها شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در سال جاری برنامه‌ریزی لازم به منظور برگزاری بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

حسینی با بیان اینکه مردم زنجان با حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه پشتیبانی خود را نظام، انقلاب و رهبری اعلام کردند، افزود: مردم با حضور گسترده خود پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌های دشمنان دادند.

وی در پایان، با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‏‌ها و اهداف انقلاب اسلامی به جوانان است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با حضور مردم در صحنه رقم خورده و موفقیت‌های نظام مدیون حضور مردم همیشه در صحنه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز