خبرگزاری کار ایران

در کارگاه آموزشی سمات استان زنجان عنوان شد؛

هیچ تحولی در کشور اتفاق نمی افتد مگر اینکه مدیران تحول گرا باشند

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۴۷۵

کارگاه آموزشی سمات(سامانه مدیریت اطلاعات تحقیقاتی کشور) در استان زنجان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان، گفت: هیچ تحولی در کشور اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه مدیران تحول گرا باشند.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» عادل علیپور، در این جلسه با بیان این مطلب که پژوهش بنای توسعه و پیشرفت در جامعه است اظهار داشت: پژوهش و کاوشگری در ذات هر انسان است و می‌توان با برنامه ریزی‌های درست به این توانایی فطری بشر جهت داد.

علیپور در این زمینه اظهار داشت: هیچ تحولی در کشور اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه مدیران تحول گرا باشند.

در این جلسه فاطمه کرباسی، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری زنجان، گزارشی از میزان ثبت طرح‌های پژوهشی استان در سامانه مدیریت اطلاعات تحقیقاتی کشور(سمات) ارائه کرد و گفت: تاکنون ۵۶ دستگاه اجرایی موفق به دریافت کد کاربری و رمز عبور شده‌اند و از این تعداد، ۳۸ دستگاه اجرایی طرح‌های خود را در سامانه ثبت کرده‌اند.

کرباسی در ادامه خاطرنشان کرد: تا کنون در مجموع، ۴۹۰ طرح پژوهشی در سامانه سمات ثبت شده است که از این تعداد ۲۹ طرح از سوی استانداری است.

گفتنی است این کارگاه آموزشی یک روزه بوده و مباحثپیرامون سامانه سمات از سوی مهندس جمعه و قائم پناه از نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان به رابطین پژوهشی دستگاههای اجرایی آموزش داده شد.

لازم به یادآوری است که سامانه مدیریت اطلاعات تحقیقاتی کشور موسوم به «سمات» به منظور دریافت و ثبت طرح‌های پژوهشی در سطح کشور طراحی شده است و دستگاههای اجرایی و واحد‌ها می‌توانند با داشتن کدکاربری و رمز عبور، اقدام به ثبت طرح‌های پژوهشی خود در سامانه نمایند تا بر اساس ماده۱۱۶ قانون بودجه، پس از تایید طرح از تخصیص ۱ تا ۳ درصدی بودجه هزینه‌ای و تملک دارایی دستگاههای اجرایی در امر پژوهش استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز