خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

۶۲ درصد از محصولات استان زنجان به ترکیه صادر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۰۱۱

استاندار زنجان در دیدار با گوون بگچ سرکنسول ترکیه در تبریز با بیان اینکه ۶۲درصد از محصولات استان زنجان به کشور ترکیه صادر می شود گفت: ‌استان زنجان به لحاظ صادرات به کشور ترکیه رتبه برتری را داراست.

استاندار زنجان در دیدار با گون دکج سرکنسول ترکیه در تبریز با بیان اینکه تلاشهای زیادی در راستای توسعه روابط تجاری ترکیه با استان زنجان صورت گرفته است گفت: ۶۲درصد از محصولات استان زنجان به کشور ترکیه صادر می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، جمشید انصاری، استاندار زنجان در این دیدار با تاکید بر اینکه استان زنجان بالا‌ترین مبادلات تجاری را با کشور ترکیه دارد گفت: بیشترین صادرات استان زنجان به ترکیه محصولات معدنی سرب روی، برق سنگین و نساجی است که با توسعه روابط تجاری می‌شود حجم این محصولات را بیشتر از گذشته توسعه داد.

انصاری، با اشاره به اینکه بخش‌های خصوصی سرمایه گذار استان زنجان ارتباطات خوبی با شرکاء ترکیه خود دارند گفت: باید با استفاده از این فرصت توسعه هرچه بیشتر روابط استان زنجان با ترکیه را فراهم نمود.

مقام عالی استان، در ادامه، از هدفگذاری ۳۵میلیارد دلار روابط تجاری ترکیه و زنجان خبر داد گفت: با قرارداد خواهرخواندگی زنجان و استان طرابوزان می‌شود زمینه‌ساز گسترش ارتباطات بین دو کشور را بیشتر از گذشته داشته باشیم.

استاندار زنجان، با تاکید بر اینکه باید اتاق بازرگانی استان زنجان در نشست بازرگانان در تبریز فعالانه حضور داشته باشد گفت: قطعا با برگزاری این نشست توسعه فعالیتهای تجاری زنجان و ترکیه بیشتر از گذشته خواهد شد.

وی، با بیان اینکه استان زنجان ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری مطلوبی دارد که این امر موجب کسب جایگاه مطلوب در این زمینه شده است گفت: توسعه روابط با کشورهای مختلف از جمله ترکیه از برنامه‌های توسعه استان است.

استاندار زنجان در پایان، با بیان اینکه استان زنجان حمایت‌های ویژه‌ای از سرمایه‌گذاران دارد، ابراز داشت: ظرفیت‌های استان همواره مورد توجه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز