خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته آمار و اطلاع رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان زنجان خبرداد:

اسکان شبانه بیش از ۱۴ هزار مسافر در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۶۳۹

مسئول کمیته آمار و اطلاع رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان زنجان، گفت: تعداد مسافران اقامت کننده طی شش روز گذشته در این استان به ۱۴ هزار و ۳۲۹ نفر می رسد.

ایلنا:، مسئول کمیته آمار و اطلاع رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان زنجان، گفت: در شش روز گذشته یک هزار و ۵۲۵ نفر در هتل ها، ۹۳۶ نفر در مهمانپذیرها، ۳۰۵ نفر هتل آپارتمان ها، ۲۴۴ نفر در منازل استیجاری، یک هزار و ۳۵۱ نفر در کمپ های موقت و هشت هزار و ۸۶۸ نفر در مدارس اقامت کرده اند.

به گزارش ایلنا از زنجان، مسئول کمیته آمار و اطلاع رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان زنجان گفت: از ۲۹ اسفند تا پنج فروردین ماه تعداد ۱۰۹۸۸ نفر از گنبد تاریخ سلطانیه و ۱۰۱۵۳ نفر از موزه رختشویخانه بازدید کردند.

وی یادآورشد: در این مدت هفت هزار و ۶۹۹ نفر از موزه مردان نمکی، پنج هزار و ۱۰۵ نفر از غار کتله خور و سه هزار و ۲۳۰ نفر از موزه صنایع دستی ساختمان دارایی بازدید کرده اند.

نجفلو اظهار کرد: تعداد مسافران اقامت کننده طی شش روز گذشته در این استان به ۱۴ هزار و ۳۲۹ نفر می رسد.

وی گفت: در این مدت یک هزار و ۵۲۵ نفر در هتل ها، ۹۳۶ نفر در مهمانپذیرها، ۳۰۵ نفر هتل آپارتمان ها، ۲۴۴ نفر در منازل استیجاری، یک هزار و ۳۵۱ نفر در کمپ های موقت و هشت هزار و ۸۶۸ نفر در مدارس اقامت کرده اند.

نجفلو خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت ۴۰ نفر در سایر مراکز اقامتی اعم از میهمانسراهای ادارات و یک هزار و ۱۰۰ نفر در ۲۷۵ تخته چادر اقامت کرده اند.

مسئول کمیته آمار و اطلاع رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان زنجان ادامه داد: در این مدت ۱۸ بازدید از مراکز اقامتی، ۶۲ بازدید از رستوران ها و مراکز پذیرایی، شش بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و ۵۰ بازدید از مراکز اقامت موقت انجام شده است.

وی در پایان اشاره کرد: در جریان این بازدید ها سه مرکز اقامتی و ۹ مرکز پذیرایی تذکر دریافت کردند و دو مرکز پذیرایی تعطیل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز