خبرگزاری کار ایران

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

پرداخت بیش از ۹ میلیارد ریال عیدی به مددجویان کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۷۲۷

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان از پرداخت ۹ میلیاردو ۶۵۰ میلیون ریال عیدی به مددجویان کمیته امداد استان زنجان خبر داد.

ایلنا: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان, گفت: از کل مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان ۴۴ درصد را خانوارهای شهری و ۵۶ درصد را خانوارهای روستایی تشکیل می دهند.

به گزارش ایلنا از زنجان، کمال حسنی با اعلام خبر مذکور اظهار کرد: امسال میزان اعتبار اختصاص یافته به کمیته امداد استان زنجان برای پرداخت کمک معیشت اسفند ماه و همچنین عیدی ۲۲ هزار خانوار زیر پوشش این نهاد ۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه از مبلغ مذکور ۹ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال عیدی است، اضافه کرد: این مبلغ برابر با یک ماه کمک معیشت مددجویان است که تا قبل از پایان سال به حساب آنها واریز خواهد شد.

لازم به ذکر است، در حال حاضر بیش از ۲۲ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۴۲ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند که این جمعیت ۴ درصد از کل مددجویان زیر پوشش این نهاد در سطح کشور را شامل می شود.

بر اساس اعلام معاونت حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان از تعداد مددجویان مذکور ۱۱ هزار و ۴۲۷ خانوار به علت فوت سرپرست زیرپوشش کمیته امداد هستند.

همچنین از کل مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان ۴۴ درصد را خانوارهای شهری و ۵۶ درصد را خانوارهای روستایی تشکیل می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز