خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبرداد:

جمع‌آوری ۱۰ میلیارد ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۱۷۲

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری ۱۰ میلیارد ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان خبر داد.

ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان، گفت: تا پایان بهمن امسال ۱۳۵ میلیون ریال کمک نیز در راستای کمک به زلزله‌زدگان جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، ‌ رضا حسنلو اظهار کرد: خانه انفاق زنجان مرکز نیکوکاری است که در راستای تسهیل امور خیرین و نیکوکاری تاسیس شده است.

وی با ارائه گزارشی از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان بیان کرد: امسال فقط در قالب طرح اکرام ایتام ۷ میلیارد ریال کمک مردمی در این مرکز جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین با اشاره به جمع‌آوری ۵ میلیون و ۵۹۹ هزار ریال در راستای کمک به مناطق محروم گفت: همچنین امسال در قالب جشن نیکوکاری نیز ۸۰ میلیون و ۶۸۷ هزار ریال کمک در خانه انفاق جمع‌آوری شده است.

این مسئول جمع‌آوری ۳۴ میلیون و ۸۶۹ هزار ریال کمک در قالب جشن عاطفه‌ها را از دیگر کارکردهای خانه انفاق عنوان کرد و بیان داشت: امسال در قالب طرح یاسین نیز ۲۱ میلیون ریال کمک در خانه انفاق جمع‌آوری شد.

حسنلو همچنین با اشاره به جمع‌آوری ۳۵ میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح احسان حسینی اضافه کرد: تا پایان بهمن امسال ۱۳۵ میلیون ریال کمک نیز در راستای کمک به زلزله‌زدگان جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به جمع‌آوری ۱۹ میلیون ریال کمک در راستای کمک به مردم سومالی در اوایل سال در خانه انفاق زنجان اظهار داشت: همچنین امسال میزان کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری شده در این مرکز یک میلیارد و ۳۳۸ میلیون ریال برآورد شده است.

این مسئول جمع‌آوری ۱۲۴ هزار ریال کمک در طرح احسان زائر، یک میلیون و ۷۹۰ هزار ریال در قالب زکات و ۱۶ میلیون ریال در قالب نذر را نیز از دیگر کارکردهای خانه انفاق عنوان کرد و افزود: در مجموع امسال ۱۰ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال کمک در این مرکز جمع‌آوری شده است.

حسنلو در پایان با تقدیر از همکاری صمیمانه مردم در این مرکز در راستای کمک به نیازمندان، نقش اصحاب رسانه را در اطلاع‌رسانی خانه انفاق تاثیرگذار اعلام کرد و گفت: خوشبختانه پس از افتتاح این مرکز شاهد همکاری صمیمانه اصحاب رسانه در معرفی این مرکز بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز