خبرگزاری کار ایران

توسط معاون علمی فناوری ریاست جمهوری؛

از انجمن فیزیک دانشگاه پیام نور استان زنجان تقدیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۰۵۹

معاون توسعه فناوری ریاست جمهوری از انجمن فیزیک دانشگاه پیام نور استان زنجان تقدیر کرد.

ایلنا: به دلیل کسب عنوان بر‌تر ششمین جشنواره ملی حرکت در بخش پژوهش، از طرف معاون توسعه فناوری ریاست جمهوری از انجمن علمی دانشجویی فیزیک دانشگاه پیام نور مرکز زنجان با اهدا لوح سپاس تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان علی وطنی معاون توسعه فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری به موجب کسب عنوان بر‌تر ششمین جشنواره ملی حرکت در بخش پژوهش از انجمن علمی دانشجویی فیزیک دانشگاه پیام نور مرکز زنجان با اهدا لوح سپاس تقدیر کرد.

در متن این لوح تقدیر، در خطاب به اعضای انجمن علمی دانشجویی فیزیک دانشگاه پیام نور زنجان آمده است:

موفقیت شما در ششمین جشنواره ملی حرکت، که تبلور روحیه کاوشگری در علم و فناوری است، و مرهون تلاش مستمر، بی‌وقفه، هدفمند و متعالی شماست، ضمن عرض تبریک، صمیمانه قدردانی نموده، و این لوح تقدیر را به تحسین از شور و شوق علمی و همت بلندتان پیشکش می‌نماید.

علی وطنی

معاون توسعه فناوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

لازم به ذکر است انجمن علمی فیزیک مرکز زنجان با توجه به اقدامات شایسته در طول سال برگزیده بخش پژوهش ششمین جشنواره ملی حرکت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بین دانشگاه‌های سراسر کشور شناخته شد.

کارگاه تخصصی بین المللی رصد ناهید، برگزاری مسابقات نانو، برگزاری کلاس نجوم، و ارائه مقالات شامل بررسی کبیسه گیری درگاه شماری خورشیدی، ساخت فاصله انداز به روش ته نشینی، عینک هوشمند جوشکاری به وسیله کریستال‌های مایع، سنسور فیبر نوری از جمله اقدامات شاخص این انجمن بود.

شهرام احمدی، سعید گرزی زنجانی، الناز امیرخانلو، حسن مجلل، مهدی قدمیاری اعضای اصلی انجمن علمی فیزیک را تشکیل می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز