خبرگزاری کار ایران

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبرداد:

رصد بازار شب عید در استان زنجان با ۲۶۰ ناظر افتخاری

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۰۲۸

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کنترل و نظارت بر بازار شب عید در استان زنجان با حضور ۲۶۰ ناظر افتخاری در حال اجراست.

ایلنا: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، گفت: شکایت‌های واصله در صورت کار کار‌شناسی در مدت ۱۰روز و در غیر اینصورت طی ۴۸ ساعت رسیدگی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، هادی تقیلو معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان امروز(۲۱ اسفند) در جمع خبرنگاران به اجرای طرح نظارتی سازمان مذکور اشاره کرد و گفت: این طرح از(۱۰ اسفند) در استان زنجان آغاز شده است و تا(۱۵ فروردین) سال آینده ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول با اشاره به پایش بازار و رصد فروشگاه‌ها در استان، افزود: تنظیم بازار در مورد کالاهای ضروری از جمله بازار میوه، برنج، گوشت قرمز و مرغ مورد هدف بوده است.

وی همچنین به نظارت در قیمت آجیل در بازار استان نیز اشاره کرد و افزود: سال گذشته به جهت تغییر نرخ ارز شاهد افزایش ۱۵۰ درصدی قیمت آجیل در کشور بودیم ولی امسال قیمت آجیل نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.

تقیلو همچنین به کنترل بازار و برگزاری جلسات با اتحادیه‌ها در خصوص قیمت گذاری کالا‌ها در سطح شهر در قالب جلسات ستاد تنظیم بازار اشاره کرد و یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی و کم فروشی شکایات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ به اطلاع کار‌شناسان و متولیان برسانند.

وی ادامه داد: شکایت‌های واصله در صورت کار کار‌شناسی در مدت ۱۰روز و در غیر اینصورت طی ۴۸ ساعت رسیدگی می‌شود.

این مقام مسئول همچنین از شهروندان زنجانی درخواست کرد برای خرید لوازم مورد نیاز خود از مراکزی که قیمت بر روی اجناس درج شده خرید کنند و در هنگام خرید فاکتور نیز درخواست کنند.

به گفته تقیلو، اخذ فاکتور از سوی مشتریان می‌تواند موجب رسیدگی سریع‌تر از سوی کار‌شناسان به جهت گرانفروشی فروشنده شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در ادامه یادآور شد: ۲۶۰ ناظر افتخاری از سوی بسیج اصناف با کار‌شناسان این سازمان بر قیمت کالاهای شب عید نظارت می‌کنند.

وی ادامه داد: ۶۵ کار‌شناس نیز از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در قالب طرح تشدید بر قیمت کالا‌ها نظارت دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز