خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

اختتامیه سومین جشنواره نوجوان سالم با معرفی برگزیدگان

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۲۲۰

سومین جشنواره نوجوان سالم با تجلیل از نفرات برگزیده در زنجان به کار خود خاتمه داد.

ایلنا: در این جشنواره که از مهر ماه ۱۳۹۲ شروع شده بود، از میان هزار و۱۷۳ اثر دریافتی از شهرستانها ۱۵ نفر به جشنواره کشوری اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زنجان، تمجیدی، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، درمراسم اختتامیه این جشنواره با بیان اینکه دوره نوجوانی یکی از پر تلاطم ترین بخش زندگی یک فرد است، گفت: یکی از مهمترین چالش های پیش روی جوانان در زمان حاضر جنگ نرم دشمن است که قشر جوان جامعه را هدف خود قرار داده است که نباید از نقش آموزش خانواده در این بحثغافل شد، چرا که خانواده اولین مدرسه اجتماعی محسوب می شود و یکی از مهمترین منابع برای آموزش فرزندان است. در این بین رسانه ها هم نقش مهمی را ایفا می کنند چرا که در تبیین فرهنگ سالم در بین خانواده ها انجام می گیرد.

علی اکبر ترابی، معاون دفتر مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش نیز در این جشنواره با بیان اینکه در دنیا تربیت های یک جانبه به جوانان آثار سویی داشته گفت: ایران با آموزش های غنی اسلامی؛ ایرانی که به همه جوانب تربیتی اهمیت میدهد توانسته جوانانی با استعداد را تحویل جامعه دهد که این امر با پیام مقام معظم رهبری که میفرمایند تحصیل، تهذیب و ورزش است تاکیدات فراوانی در بحثآموزش میدهد که اگر این اصل رعایت شود ضامن سلامتی جوانان خواهد بود.

وی یا بیان این موضوع که ترویج فرهنگ اسلامی، ایرانی یکی از مهمترین اهداف این جشنواره است، گفت: وزارت آموزش و پرورش در بخش های مختلف برای جوانان سرمایه گذاری های بسیاری را انجام داده تا بتواند این قشر از جامعه را از آسیب های اجتماعی به دور نگه دارد.

معاون دفتر مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش، آموزش نهاد های دیگر را در جلوگیری از آسیب های اجتماعی نوجوانان را خواستار شد و گفت: همه مسئولان مربوط در امر نوجوانان و جوانان باید با برنامه ریزی دقیق عاملی باشند در راستای جلوگیری از این آسیب ها.
گفتنی است: در پایان این جشنواره به رسم یاد بود هدایایی نیز به نفرات برگزیده اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز