خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در دیدار نخبگان علمی با مدیرکل صدا و سیما مطرح کرد:

نقش تاثیرگذار صدا و سیما در پیشبرد اهداف و برنامه‌های امداد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۲۷۴

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان بر نقش تاثیرگذار صدا و سیما در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کمیته امداد تاکید کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان بر نقش تاثیرگذار صدا و سیما در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کمیته امداد تاکید کرد.
به گزارش ایلنا از زنجان، بهرام ولیزاده در دیدار نخبگان و کارآفرینان کمیته امداد با مدیر کل صدای و سیمای مرکز زنجان به سالروز تاسیس کمیته امداد درست ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد.
وی با اشاره به اینکه امداد در سال ۵۷ به عنوان دومین نهاد انقلابی فعالیت خود را آغاز کرده است، بیان داشت: در عصر حاضر نیز این نهاد با رهبری مقام رهبری با قوت و پویایی فعالیت خود را در خدمت رسانی انجام می‌دهد.
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در ادامه وجه مشترک کمیته امداد و صدا و سیما را فعالیت زیر نظر مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: صدا و سیما نقش تاثیرگذاری در بحثمشارکت و همراهی بیشتر مردم در طرح‌های اجرایی امداد دارد.
این مسئول در ادامه کارنامه درخشان کمیته امداد کمیته امداد استان را فعالیت ۱۱ هزار طرح اشتغال و تربیت ۳۶ نخبه از یک هزار و ۱۰۰ دانشجوی تحت حمایت این نهاد اعلام و ابراز امیدواری کرد: همانطوری که سازمان‌ها، مردم، خیرین، نیکوکاران و دستگاه‌ها در برنامه‌های امداد همکاری و مساعدت لازم را دارد، امدادگران نیز بتوانند، در حد اعلا به وظیفه خود عمل کنند.
ولیزاده در ادامه با اشاره به گام‌های موثر برداشته شده در زمینه خودکفایی و توانمندی جامعه هدف توسط امداد بیان کرد: امداد آینه تمام نمای جمهوری اسلامی است و با وضعیت کنونی موجود که دشمن مددجویان امداد را مورد هدف قرار داده است، با عنایات رهبری این فتنه‌ها ناکام مانده است.
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان که ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده توسط این نهاد طی سال جاری را محوریت سخنان خود در بخش دوم انتخاب کرد، اظهار داشت: در سال ۹۲ برای ایجاد ۵ هزار فرصت شغلی خانواده‌های واجد شرایط از آموزش‌های لازم بهره‌مند شده و پرونده آن‌ها به بانک ارسال شده است.
این مسئول ادامه داد: پرونده‌های ارسالی به بانک بر اساس شرایط شبکه بانکی پشتیبانی نشده و برخلاف سال‌های قبل که استان در ارائه تسهیلات اشتغال و اشتغالزایی برای مددجویان جزو استان‌های بر‌تر بود، نتوانسته است، موفقیت مورد نظر را در این خصوص کسب کند.
وی با بیان اینکه شرایط مذکور مبنی بر نبودعملکرد اشتغالزایی کمیته امداد نیست اظهار داشت: امسال از یک هزار و ۶۰۰ سهیمه تعیین شده برای امداد ۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده است.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود حضور فعال مردم خیر و پایتخت شور و شعور حسینی در طرح‌های اجرایی کمیته امداد را افتخاری برای این نهاد عنوان کرد و اذعان داشت: این امر در حالی اتفاق افتاده است که دشمنان با تحریم و تورم از طرفی در تلاش برای چالش کشیدن قشر مددجو به طرق مختلف و حضور کمرنگ خیرین در طرح‌های مشارکتی این نهاد هستند.
گفتنی است، رایزنی‌های انجام شده با نمایندگان، بیان موفقیت‌های کسب شده توسط کمیته امداد در بخش‌های مختلف از جمله بحثتکریم ارباب رجوع و… از دیگر مباحثی بود که مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در دیدار مطرح کرد.
لازم به ذکر است، ولیزاده در پایان سخنان خود با تقدیر از همکاری درخور توجه صدا و سیما با این نهاد خواستار همکاری بیش از پیش این سازمان در اجرای برنامه‌های مختلف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز