خبرگزاری کار ایران

در آبفای زنجان صورت گرفت؛

بررسی مشکلات تامین آب شرب شهری استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۱۵۱

مشکلات تامین آب شرب شهری استان زنجان در جلسه شورای معاونین شرکت آبفای استان بررسی شد.

ایلنا: مدیرعامل آبفای استان زنجان، گفت: با ساخت تصفیه خانه ابهر، مشکل کمبود آب شرب شهرستان خرمدره نیزبرطرف می‌شود.

به گزارش ایلنا، مسلم پورنصرت، مدیرعامل آبفای استان زنجان، در این جلسه گفت: امسال در شهر زنجان برای مواجه نشدن با کمبود آب شرب از تمام منابع آبی استفاده کردیم، سرانه برداشت ما از منابع آبی(چاه هاو سد تهم) بالاست کار‌شناسان آب منطقه‌ای پیش بینی می‌کنند سال آینده ۱۵ میلیون متر مکعب آب شرب از سد تهم برداشت شود.

وی به ساخت زلال ساز‌ها اشاره کرد و افزود: برای بالا بردن ظرفیت تامین آب شهر زنجان ساخت زلال سازهای تصفیه خانه آب باید در اولویت کاری قرار گیرد تا از تمام ظرفیت تصفیه خانه آب استفاده شود.

مدیرعامل آبفای زنجان در مورد آب شرب شهر ارمغانخانه تصریح کرد: در حال حاضر با بهسازی چاه ارمغانخانه و فیلتر گذاری صورت گرفته فعلا مشکل آب شرب ساکنین شهر ارمغانخانه رفع شده است ولی برای بلند مدت باید برنامه ریزی اساسی صورت گیرد تا مشکل کمی و کیفی این شهر برطرف شود.

مهندس پورنصرت ادامه داد: با ساخت تصفیه خانه ابهر، مشکل کمبود آب شرب شهرستان خرمدره نیز برطرف می‌شود.

وی در ادامه به مشکل مالی شرکت اشاره کرد و گفت: امسال برای اجرای پروژه‌ها وضعیت مطلوبی نداشتیم و فقط پروژه‌هایی را که پیشرفت فیزیکی بالای داشتند در اولویت کار قرار دادیم.

مدیر عامل آبفای در پایان متذکر شد: معاونین و مدیران باید تدابیر لازم برای رفع مشکل و صرفه جویی در صرف هزینه‌ها و استفاده از تجارب سایر شرکت‌ها را در اولویت کاری خود قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز