خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان تاکید کرد:

تعریف مسیر گردشگری برای جذب توریسم به داخل شهر ضروری‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۳۹

شهردار زنجان خواستار احیای فعالیت‌های سرای ملک شد و افزود: با راه اندازی این سرای مرمت شده و تقویت کارکرد آن می‌توان مسافران و بازدیدکنندگان را به سمت بازار زنجان سوق داد.

ایلنا: شهردار زنجان گفت: در اجرای پروژه‌های گردشگری باید جذب مسافر و گردشگر به جد مورد توجه باشد.

به گزارش ایلنا از زنجان، محسن امین در جلسه مشترک میراثفرهنگی و شهرداری با بیان اینکه حمایت از هنرمندان در برنامه کاری شهرداری است امادگی نهاد متبوعش را برای فراهم کردن فضا برای ارائه آثار فرهنگی به عموم مردم اعلام کرد..

وی خاطر نشان کرد: از هنرمندان فعال در عرصه صنایع دستی زنجان به صورت دائمی با یک نقشه راه چهار فصلی و اصولی حمایت می‌کنیم.

شهردار زنجان گفت: با یک سازه مناسب در محل‌های ورودی و خروجی شهر و برای مخاطبان مختلف اقدامات مختلفی در زمینه عرضه آثار فرهنگی هنری انجام خواهد شد.

امین تصریح کرد: از بخش خصوصی انتظار داریم در فعالیت‌های حرفه‌ای ایده‌پردازی قوی و مناسبی داشته باشند تا اقدامات ماندگاری انجام شود.

وی تاکید کرد: در اجرای پروژه‌های گردشگری باید جذب مسافر و گردشگر به جد مورد توجه باشد.

شهردار زنجان خواستار احیای فعالیت‌های سرای ملک شد و افزود: با راه اندازی این سرای مرمت شده و تقویت کارکرد آن می‌توان مسافران و بازدید کنندگان را به سمت بازار زنجان سوق داد.

امین با اشاره به ظرفیت بخش خصوصی گفت: بخش خصوصی نباید در انتظار کمک‌های دولت باشد بلکه خود باید با برنامه‌ای منسجم و امکان سنجی شده وارد عرصه شود و به سود آوری بیندیشد.

شهردار زنجان خاطر نشان کرد: راه اندازی نمایشگاه‌های مدرن برای استفاده بخش خصوصی نیز از برنامه‌های بلند مدت است.

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان نیز گفت: خوشبختانه دیدگاه مدیریت شهری زنجان بسیار مناسب و توسعه گراست.

یحیی رحمتی با تاکید بر ضرورت تعامل دوجانبه نهاد متبوعش با شهرداری ابراز کرد: باید از الگوی‌های بر‌تر سایر شهر‌ها برای توسعه شهری استفاده کرد.

وی با اعلام این خبر که مردم در انتظار رویدادهای فرهنگی در سرای ملک باشند، اظهار کرد: برنامه فرهنگی سرای مشیر شیراز باید در سرای ملک انجام شود تا تحولی فرهنگی در شهر رخ دهد.

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان خاطر نشان کرد: ‌‌ همان گونه که تولید فرایندی علمی است فروش و عرضه کالا و خدمت نیز باید کاملا علمی باشد.

وی با اشاره به وضعیت صنایع دستی زنجان گفت: صنعت مس زنجان با تولیدات جدیدی همچون سرویس جهیزیه جان دوباره گرفته است.

رحمتی با مطلوب ارزیابی کردن تولیدات چاقو در زنجان تصریح کرد: چاقوی زنجان در عراق کمر چاقوی چین را شکسته است.

وی تاکید کرد: رویکرد مسئولان استان نسبت به گردشگر باید تغییر کند و به جای اینکه گردشگر را مه‌مان تلقی کنند باید او را مشتری بدانند، مشتری‌ای که باید با ارائه خدمات مناسب به او سود آوری برای شهر را تسهیل کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز