خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره امور مشترکین و درآمد:

فروش ۱۶میلیون مترمکعب آب شرب به روستاهای تحت پوشش

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۲۴

رئیس اداره امور مشترکین و درآمد آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: طی ۹ ماهه سال جاری ۱۶ میلیون و ۵هزار و ۴۲۰ مترمکعب آب آشامیدنی سالم به مشترکین روستایی فروخته شده است.

ایلنا: رئیس اداره امور مشترکین و درآمد گفت: در مقایسه با سال گذشته فروش آب آشامیدنی سالم برای مشترکین روستایی استان زنجان رشد ۱۲درصدی را داشته است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی سهرابی، امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: میزان درآمد فروش آب در۹ ماهه سال جاری بیش از۱۹ میلیارد ریال و حجم آب ۱۶ میلیون و ۵هزار و ۴۲۰ مترمکعب آب آشامیدنی سالم بوده است.

وی با بیان اینکه ۸۹ درصد از درآمد ایجادی سال ۹۲ وصول گردیده است، یادآور شد: در مقایسه با سال گذشته فروش آب آشامیدنی سالم برای مشترکین روستایی استان زنجان رشد ۱۲درصدی را داشته است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۸۹هزار و ۹۷۹ مشترک روستایی تحت پوشش شرکت آبفار می‌باشد، خاطر نشان ساخت: مشترکین خانگی با ۸۵هزار و ۸۸۴ مشترک و بیش از ۱۴ میلیون مترمکعب بیشترین فروش آب را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۳هزار و ۱۳ فقره انشعاب جدید به روستائیان روستاهای تحت پوشش واگذار شده است که از این تعداد ۱۷۸ انشعاب به صورت رایگان برای افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و اماکن مذهبی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز