خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه، رئیس شبکه بهداشت و درمان طارم خبرداد:

تقدیر و دلجویی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان از خانواده اهداء کننده عضو

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۷۰

نظر به مرگ مغزی مرحوم باقر قنبری ۴۵ ساله از اهالی روستای کهیا از توابع بخش چورزق شهرستان طارم و اهداء اعضای بدن نامبرده به هموطنان نیازمند، طی مراسمی در روزهای پایانی بهمن ماه سالجاری با حضور رویا قهرمانی مسئول فراهم آوری اعضاء دانشگاه علوم پزشکی زنجان، از خانواده اهداء کننده عضو تقدیر ودلجویی شد.

ایلنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان از خانواده اهداء کننده عضو دلجویی کرد.

مسئول روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه، رئیس شبکه بهداشت و درمان طارم گفت: در این مراسم با اهداء لوح تقدیر و تقدیم گل به نمایندگی ازرئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس شبکه از این خانواده دلجویی شد.

به گزارش " ایلنا " از ازنجان, با حضورسعید رمضانلو مسئول روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه، رئیس شبکه بهداشت و درمان طارم، مسئول روابط عمومی و کارشناس نظارت بر درمان شبکه طارم ازخانواده مرحوم قنبری دلجویی شد.

لازم به ذکر است: طی دو سال اخیر چهارمین اهداء عضو پس از مرگ مغزی در شهرستان طارم صورت گرفته و این اهداء عضو در روستای کهیا دومین اهداء عضو پس از مرگ مغزی بوده، که در این راستا حضور مسئولین امر در چنین برنامه هایی، موجب ارتقاء فرهنگ عمومی اهداء عضو در جامعه می شود.

گفتنی است: در این مراسم با اهداء لوح تقدیر و تقدیم گل به نمایندگی ازرئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس شبکه از این خانواده دلجویی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز