خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان خبرداد:

راهیابی اثر هنرمند حوزه هنری زنجان به جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۶۹

فیلم کوتاه " یک یک " به کارگردانی مجتبی حیدری، هنرمند حوزه هنری استان زنجان به نهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ راه یافت.

ایلنا: فیلم کوتاه «یک یک» به کارگردانی مجتبی حیدری، هنرمند حوزه هنری استان زنجان به نهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ راه یافت.
به گزارش ایلنا از زنجان، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان، گفت: فیلم‌های کوتاه «سفید مثل یک روز برفی»، «حال حافظ خوب است»، «چشمانت را ببند و آروز کن» و «روز میهمانی» از جمله آثار این فیلمساز با مشارکت جبار اوجاقلو بوده که برخی از آن‌ها در سال‌های اخیر در جشنواره‌های متعدد کشوری و استانی عناوین مختلفی را از آن خود کرده است.
میثم سیفی، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان، امروز با اعلام این خبرگفت: فیلم کوتاه داستانی «یک یک» ساخته هنرمند حوزه هنری استان زنجان به بخش مسابقه نهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ راه یافت.
وی با اشاره به اینکه این فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای با موضوع اخلاقی و در قالب کودکانه ساخته شده است، افزود: نگاه نو آورانه در فیلم و درونمایه اخلاقی آن از ویژگی‌های مهم این فیلم است.
سیفی یادآور شد: فیلم‌های کوتاه «سفید مثل یک روز برفی»، «حال حافظ خوب است»، «چشمانت را ببند و آروز کن» و «روز میهمانی» از جمله آثار این فیلمساز با مشارکت جبار اوجاقلو بوده که برخی از آن‌ها در سال‌های اخیر در جشنواره‌های متعدد کشوری و استانی عناوین مختلفی را از آن خود کرده است.
وی در پایان با یادآوری اینکه امسال سه فیلم کوتاه هنرمندان حوزه هنری استان زنجان در نهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ حضور دارد، عنوان کرد: فیلم‌های کوتاه نهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ روز‌های(۷ و ۸ اسفندماه) سال جاری همزمان با تهران در حوزه هنری استان زنجان نیز اکران می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز