خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد:

پیش بینی ۴۰ منطقه برای توزیع میوه شب عید در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۵۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اقدامات ستاد تنظیم بازار در زنجان از پیش بینی ۴۰ منطقه برای توزیع میوه شب عید خبر داد.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان, گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات بهاره در محل نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین از(۱۶ تا ۲۰ اسفند) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " ا ززنجان, " علی معصومی " در گفتگویی اختصاصی با ایلنا به اقدامات ستاد تنظیم بازار برای خرید میوه شب عید از سوی مردم استان اشاره کرد و اظهار داشت: در همین راستا ۴۰ منطقه برای توزیع میوه مورد نیاز مردم پیش بینی شده است.

وی زمان آغاز توزیع میوه شب عید در استان زنجان زا(۲۴ اسفند) امسال عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: میوه عرضه شده در این مراکز زیر قیمت بازار خواهد بود.

این مقام مسئول از آمادگی اکیپهای نظارت بر قیمت کالاها و میوه شب عید در سطح استان خبر داد و یادآور شد: میوه های خریداری شده برای توزیع در مراکز داخلی هستند.

وی همچنین از بازگشایی نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا در آستانه سال نو در استان زنجان خبر داد و یادآور شد: گوشت قرمز و مرغ نیز به میزان مورد نیاز در فروشگاهها و نمایشگاههای استان زنجان توزیع خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات بهاره در محل نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین از(۱۶ تا ۲۰ اسفند) برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز