خبرگزاری کار ایران

رییس اداره جنگل‌کاری منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان خبرداد:

۲۰۰ هزار اصله انواع نهال در استان زنجان توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۴۱

برای دستیابی به احیا، توسعه و بهره برداری پایدار از منابع طبیعی و با هدف افزایش سطح و سرانه فضای سبز و زراعت چوب در استان زنجان بیش از ۲۰۰ هزار اصله نهال بین مردم و زارعان چوب توزیع خواهد شد.

رییس اداره جنگلکاری منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، گفت: برای دستیابی به احیا، توسعه و بهره برداری پایدار از منابع طبیعی و با هدف افزایش سطح و سرانه فضای سبز و زراعت چوب در استان زنجان بیش از ۲۰۰ هزار اصله نهال بین مردم و زارعان چوب توزیع خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مجید معانی، رییس اداره جنگلکاری منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، امروز با با اعلام این خبر، درباره گونه‌های قابل توزیع در استان گفت: نهالهای زبان گنجشک، اقاقیا، داغداغان، گلابی وحشی، عرعر، افرا، سرو نقره‌ای ارغوان، سرو خمره‌ای و صنوبر از گونه‌هایی هستند که در اختیار مردم قرار خواهند گرفت.
این مقام مسئول از پیگیری تامین نهال از طریق بخش خصوصی خبر داد و گفت: در حال پیگیری و تامین نهال به میزان ۲۰۰ هزار اصله از طرف سازمان هستیم که در صورت تامین، این نهال‌ها نیز در هفته منابع طبیعی توزیع می‌شود.
معانی توسعه جنگلکاری جنوب زنجان و مناطق ولی آباد، جزلا و بیدان چای را از برنامه‌های دیگر اداره جنگلکاری عنوان کرد و یادآور شد: قسمتی از این برنامه‌ها اجرا شده و قسمتی هم در اسفند امسال اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز