خبرگزاری کار ایران

در ۱۰ ماهه نخست امسال محقق شد؛

رشد شاخص ولادت در شهرستان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۴۰

مدیر اداره ثبت احوال شهرستان زنجان گفت: براساس آمارهای به‌عمل آمده در مدت ۱۰ ماهه سال جاری هفت هزار و ۳۶۰ مورد واقعه ولادت در شهرستان زنجان ثبت شده است.

مدیر اداره ثبت احوال شهرستان زنجان گفت: براساس آمار‌های بعمل آمده در مدت ۱۰ ماهه سال جاری هفت هزار و ۳۶۰ مورد واقعه ولادت در شهرستان زنجان ثبت شده است. بدیهی است در ۱۰ ماهه سالجاری تعداد ۸۶۹ واقعه طلاق به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۸۳۴ واقعه طلاق ثبت شده است شاهد رشد ۴.۲ درصدی تعداد طلاق هستیم.
ساسان اسمی مدیر اداره ثبت احوال شهرستان زنجان امروز با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان، اظهار داشت: براساس آمار‌های بعمل آمده در مدت ۱۰ ماهه سال جاری هفت هزار و ۳۶۰ مورد واقعه ولادت در شهرستان زنجان ثبت شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد رشد ۵.۳۸ درصدی در ثبت وقایع ولادت هستیم.
اسمی در ادامه افزود: درصد ثبت در مدت قانونی به ثبت تا یکسال ۹۹.۶۶درصد بوده است که حاکی از رشد ۴.۴۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.
وی به واقعه فوت در شهرستان زنجان نیز اشاره و اظهار کرد: در ۱۰ ماهه امسال یکهزار و ۹۶۹ واقعه فوت به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال قبل شاهد رشد ۲.۶۶ درصدی هستیم.
این مقام مسئول تصریح کرد: در همین مدت پنج هزار و ۳۹ واقعه ازدواج در شهرستان زنجان به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که پنج هزار و ۴۳۹ واقعه ازدواج ثبت شده است، شاهد کاهش ۷.۳۵ درصدی در ثبت ازدواج بوده‌ایم.
وی به آمار طلاق در این مدت اشاره کرد و گفت: بدیهی است در ۱۰ ماهه سال جاری تعداد ۸۶۹ واقعه طلاق به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۸۳۴ واقعه طلاق ثبت شده است شاهد رشد ۴.۲ درصدی تعداد طلاق هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز