خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان خبرداد:

پرتردد ترین محورهای آزاد راه زنجان – قزوین، آزاد راه زنجان – تبریز و ترانزیت زنجان – خرمدره بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۸۰

بیش از ۳۳.۳۷۹. ۰۰۰ میلیون خودرو طی ۱۰ ماهه سالجاری ۱۳۹۲ در محورهای مواصلاتی استان تردد کرده‌اند.

مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان، گفت: بیش از ۳۳.۳۷۹. ۰۰۰ میلیون خودرو طی ۱۰ ماهه سالجاری ۱۳۹۲ در محورهای مواصلاتی استان تردد کرده‌اند.
به گزارش ایلنا از زنجان، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان، گفت: در حال حاضر علاوه بر نصب ۲۳ دستگاه تردد شمار در محورهای مختلف استان تعداد ۲۴ دوربین نظارت تصویری بصورت فعال و تعداد ۷ دستگاه در حال نصب و راه اندازی است.
علی رحمتی با اعلام این خبر افزود: براساس گزارش تحلیلی از اطلاعات ثبت شده در دستگاههای تردد شمار بر خط نصب شده در ۲۳ محور استان، طی ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۸.۱۷۶. ۰۰۰ میلیون وسیله نقلیه سنگین که۲۴% درصد از کل تردد را شامل می‌شود، در محورهای مختلف استان تردد کرده‌اند.
وی افزود سرعت متوسط وسایط نقلیه مذکور ۷۸ کیلومتر برساعت بوده است.
رحمتی پرتردد‌ترین محورهای استان را در این مدت به ترتیب محورهای آزاد راه زنجان – قزوین، آزاد راه زنجان – تبریز و ترانزیت زنجان – خرمدره اعلام کرد.
وی همچنین تعداد تخلفات سرعت غیر مجاز ۵.۴۷۵. ۷۰۰ میلیون، سبقت غیر مجاز را ۱.۰۷۵. ۰۰۰ میلیون و فاصله غیر مجاز را ۴.۹۶۳. ۰۰۰ وسیله نقلیه و درصد تخلفات سه گانه مذکور را ۳۴% درصد اعلام کرد.
شایان ذکر است در حال حاضر علاوه بر نصب ۲۳ دستگاه تردد شمار در محورهای مختلف استان تعداد ۲۴ دوربین نظارت تصویری بصورت فعال و تعداد ۷ دستگاه در حال نصب و راه اندازی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز