خبرگزاری کار ایران

درخصوص تحقق عنوان سال در آبفای زنجان محقق شد؛

تبدیل بیش از ۹۰۰ انشعاب غیرمجاز به مجاز در استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۵۸

معاون بهره برداری آبفای زنجان گفت: در ۱۰ ماه نخست سالجاری بیش از۹۰۰ انشعاب غیرمجاز به مجاز تبدیل شده است.

ایلنا: معاون بهره برداری آبفا ی زنجان، گفت: از ابتدای سال تا پایان دی ماه ۲ هزار و ۵۶۳ دستگاه کنتور معیوب شهروندان تعویض شده که بیش از ۲۰۰ هزار مشترک در استان وجود دارد.

به گزارش ایلنا از زنجان: علی محمد نادر خانی معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با بیان مطلب فوق گفت: در راستای تحقق عنوان سال از ابتدای سال تا پایان دی ماه ۹۲۵ انشعاب غیر مجاز به مجاز تبدیل شده است.

وی همچنین افزود: اکیپ امداد ۳۱۵ مورد اتفاقات و حوادثشبکه‌های جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب در اسرع وقت رفع نموده است.

معاون بهره برداری شرکت آبفای استان ضمن اشاره به سم پاشی منهول‌ها ی فاضلاب افزود: هزار و ۶۱۵ منهول فاضلاب به منظور مبارزه با موجودات موذی و جوندگان سم پاشی شده است.

نادر خانی درمورد اصلاح شبکه هم گفت: ۲۲ کیلومتر اصلاح شبکه در ۱۰ ماه نخست سالجاری عملیاتی شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: دستگاه الکترولیز نمک طعام در سایت گندزدایی کوی قائم با ظرفیت ۲۰۰ لیتر بر ثانیه نصب شده است.

معاون بهره برداری شرکت آبفای استان به مدیریت مصرف اشاره کرد و افزود: در این راستا رفع نشت مخازن به میزان ۶ هزار و ۵۰۰ متر مکعب انجام شده است.

نادر خانی از کالیبراسیون کنتورهای ورودی شبکه توزیع آب به میزان ۷ دستگاه خبر داد و گفت: ۴۹۲ رشته استاندارد سازی و تعویض انشعابات فرسوده نیز انجام شده است.

وی درادامه تصریح کرد: از ابتدای سال تا پایان دی ماه ۲ هزار و ۵۶۳ دستگاه کنتور معیوب شهروندان تعویض شده که بیش از ۲۰۰ هزار مشترک در استان وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز