خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان:

رضایتمندی کسانی که از ما خدمت می‌گیرند مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۴۶

رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: رضایتمندی کسانی که از ما خدمت می‌گیرند مهم است و نباید دانشجو را مقابل خود ببینیم.

رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: رضایتمندی کسانی که از ما خدمت می‌گیرند مهم است و نباید دانشجو را مقابل خود ببینیم.
به گزارش ایلنا از زنجان، سید محمد موسوی در دیدار با کارکنان مرکز ابهر، با تاکید بر اینکه دانشگاه به موقعیت فعلی خود راضی نبوده اظهار داشت: دانشگاه باید روز به روز در همه ابعاد رو به جلو حرکت کرده و باید نگران باشیم که از حرکت شتابان جامعه عقب نمانده و کمر همت را ببندیم تا به کیفیت خدمتی که ارائه می‌دهیم ارتقا بخشیم.
وی در خطاب به کارکنان مرکز ابهر بخشی از این ارتقا کیفیت را معطوف به توانمندسازی خود نیروهای دانشگاه عنوان کرد و ادامه داد: باید روز به روز توانمند‌تر شده و اگر کسی ادعای انجام کاری را دارد وارد میدان کار شده و دانشگاه را در پیشبرد اهداف کمک کند.
رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه در سه سال اخیر معادل ده برابر ۲۰ سال گذشته کار انجام شده است، تصریح کرد: این ادعا نبوده و کاملا مشهود است که این اقدامات با تلاش به دست آمده است.
وی پیام نور ابهر را یکی از مراکز منظم استان زنجان معرفی کرد و گفت: مرکز ابهر در تمامی حوزه‌ها فعالیت داشته و در اکثر کمیته‌ها عضویت دارد و نشان دهنده این است که در راس مرکز ابهر کسی است که پیگیر امور بوده و تلاش می‌کند.
موسوی با تاکید بر اینکه نباید صرفا به اعتبارات دانشگاه تکیه کرد، افزود: اعتبارات دانشگاه کافی نیست و باید از اعتبارات شهرستان استفاده کرد.
وی بخش دوم از ارتقا کیفیت را بالا بردن کارآیی کارکنان عنوان کرد که در این زمینه نیز کارهای خوبی انجام گرفته است.
رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه در حوزه کارآیی بخشی مربوط به آیین نامه‌ها می‌شود که با کار‌شناسی می‌توان حتی در برخی موارد به سازمان مرکزی نیز پیشنهاد داد.
وی در بخش دیگری سخنان خود دانشگاه را مجموعه‌ای معرفی کرد که وظیفه خدمت رسانی را در چهارچوب آیین نامه‌ها و حرمت انسانی دارد، و یادآور شد: رضایتمندی کسانی که از ما خدمت می‌گیرند مهم است و نباید دانشجو را مقابل خود ببینیم.
موسوی بر داشتن انسجام درونی و تعامل مثبت با دستگاه‌های بیرون تاکید کرد و خاطرنشان کرد: باید مسائل دانشگاه را خودمان حل کرده و باید توانمندی‌های دانشگاه را نشان دهیم.
رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور تعامل مثبت با دستگاه‌های بیرونی دارد، گفت: در مسائل مربوط به دانشگاه به صورت مستقل تصمیم گیری می‌کند.
لازم به ذکر است در این جلسه که با حضور مدیران ستادی، روسای مراکز و واحد‌ها، برگزار شد کارکنان مرکز ابهر مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و در حوزه‌های مختلف آموزشی، مالی، اداری و فرهنگی پرسش و پاسخ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز