خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد:

شناسایی تهدیدهای فرهنگی، اولویت اصلی شورای فرهنگ عمومی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۸۱

امام جمعه زنجان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص هجمه فرهنگی دشمنان نظام: شناسایی تهدیدهای فرهنگی اولویت اصلی شورای فرهنگ عمومی زنجان است.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه استان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب راجع به هجمه فرهنگی دشمنان تاکید کرد: شناسایی تهدیدات فرهنگی، اولویت اصلی شورای فرهنگ عمومی زنجان است.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان گفت: رهبر معظم انقلاب، خطرها و ضعف های فرهنگی را مطرح و راه حلها را ارائه کرده اند.

به گزارش " ایلنا " از زنجان، حجت الاسلام " علی خاتمی " امروز(۲۷ بهمن) در جلسه شورای فرهنگی استان، فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی را نقشه راه شورای فرهنگ عمومی استان عنوان کرد و اظهار داشت: اولین قدم برای عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری، مرور و بررسی مجدد بیانات معظم له است.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه بر شناسایی تهدیدهای فرهنگی اولویت دار استان تاکید کرد و افزود: گام اول باید برای رفع و دفع تهدیدها باشد و در مرحله بعد فرصتهایی که باعثرشد و بالندگی فرهنگ می شود، بسط و توسعه یابد.

حجت الاسلام " خاتمی " با بیان اینکه مطالعات مفیدی در خصوص مسائل فرهنگی توسط دستگاههای متولی انجام شده است، گفت: مطالعات قابل استفاده ای در سالهای گذشته در حوزه فرهنگ و شناسایی آسیب های اجتماعی صورت گرفته که بررسی مجدد آنها در عملیاتی نمودن فرمایشات رهبری تاثیر گذار است.

در این جلسه مقرر شد محور هشتم بیانات مقام معظم رهبری در خصوص آسیبهای اجتماعی و محور دوم که توجه به رشد و ترویج فضائل فرهنگی داخلی و پافشاری بر آنها است، بررسی و برنامه عملیاتی ارائه شود.

تهیه شیوه نامه به همراه تشکیل دبیرخانه ای در اداره کل ارشاد اسلامی برای هدایت بهتر مراسم نکوداشت اساتید و شخصیتهای علمی استان از دیگر مواردی بود که در این جلسه بر آن تاکید شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز