خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم دره خبرداد:

اهدای کمک هزینه ازدواج به زوج‌های خرم دره‌ای همزمان با ایام ا…دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۲۰

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره از اهدای کمک هزینه ازدواج به زوج‌های خرم دره ای همزمان با دهه فجر خبر داد.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم دره از اهدای کمک هزینه ازدواج به زوج‌های خرم دره‌ای همزمان با دهه فجر خبر داد.
به گزارش ایلنا از زنجان، ابوالفضل احمدی اظهار کرد: دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
وی با اشاره به اینکه هر سال به مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلفی توسط کمیته امداد خرم دره اجرا می‌شود، بیان کرد: کمیته امداد یک نهاد انقلابی و‌زاده انقلاب است، چرا که چند روز پس از پیروزی انقلاب نهاد مقدس کمیته امداد به دستور امام خمینی(ره) تاسیس شد.
مدیر کمیته امداد شهرستان خرم دره در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی کمیته امداد خرم دره در دهه فجر اذعان داشت: اهدای کمک هزینه ازدواج به مددجویان به یمن این ایام مبارک از اهم برنامه‌های کمیته امداد خرم دره است.
این مسئول همچنین با اشاره به برگزاری مسابقه فرهنگی بین دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد اظهار داشت: این مسابقه با موضوع دهه فجر و انقلاب اجرا می‌شود.
وی همچنین در پایان به برگزاری همایش خانواده جشن انقلاب با حضور اعضای کانون‌های پیروان ولایت و انجام بازدید از خانواده‌های مددجو در قالب طرح مفتاح الجنه اشاره کرد و گفت: برگزاری محفل انس با قرآن، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور در برنامه‌های کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی نیز از دیگر فعالیت‌های کمیته امداد خرم دره در دهه فجر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز