خبرگزاری کار ایران

ااستانداری زنجان به مناسبت ۲۲ بهمن بیانیه داد:

بهمن تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۳۸

استاندار زنجان با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این روز را تجدید میثاقی دوباره با آرمانهای امام راحل و شهدا عنوان کرد.

استاندار زنجان با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این روز را تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های امام راحل و شهدا عنوان کرد.
به گزارش ایلنا از زنجان، در این بیانیه آمده است، دهه فجر یادآور فداکاری‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملتی است که با تمسک به ارزش‌های اصیل اسلامی و هدایت پیامبر گونه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) رژیم تا بن دندان مسلح پهلوی را به زانو در آوردند.
در ادامه بیانیه استانداری زنجان آمده است: ۲۲ بهمن، روز پیروزی انقلاب اسلامی و نماد همدلی و اتحاد ملت بزرگ ایران است که در طول سی و پنج سال گذشته همواره از سوی مردم به نیکی و عظمت پاس داشته شده و اقشار مختلف مردم با گرایش‌های سیاسی متفاوت و علائق و سلایق مختلف، دوش به دوش و دست در دست یکدیگر این روز بزرگ و به تعبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی «یوم الله» و یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را گرامی داشته‌اند.
۲۲ بهمن امسال، حماسه بزرگ سیاسی که در ۲۴ خرداد ماه و انتخابات ریاست جمهوری توسط مردم آگاه و موقعیت‌شناس ایران اسلامی رقم خورد از حساسیتی بیش از سالیان قبل برخوردار است.
این بیانیه می‌افزاید: ملت بزرگ و فهیم ایران با درک حساسیت شرایط بین المللی و منطقه‌ای، برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت برآمده از اراده عمومی، یکبار دیگر به صحنه می‌آیند تا ضمن تجدید میثاق با معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام انقلاب و اعلام پایبندی خود به اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی با رهبری فرزانه انقلاب تجدید بیعت نموده و با حضور مقتدرانه و متحد و یکپارچه خود در این عرصه پشتیبانی خود را از دولت و سیاستهای مقام معظم رهبری اعلام نمایند.
از مردم رشید و انقلابی استان زنجان نیز که در همه صحنه‌های انقلاب و دفاع از دستاوردهای آن پیشتاز بوده و حضوری موثر و آگاهانه داشته‌اند درخواست می‌شود همگام با ملت بزرگ ایران در این عرصه حضوری حماسی داشته و صفحه زرین دیگری در سوابق درخشان خود در حمایت از آرمانهای انقلاب به یادگار بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز