خبرگزاری کار ایران

حوزه هنری استان زنجان به مناسبت ایام الله دهه فجربیانیه داد؛

۲۲ بهمن، نقطه عطف همبستگی و نماد وحدت و اقتدار ملت ایران است

کد خبر : ۱۴۴۷۱۷

ایام‌الله دهه فجر یادآور حماسه‌های عظیم و احساسات جوشان ملت شریف ایران برای رهایی از تاریکی طاغوت و رسیدن به قله‌های سراسر نور انقلاب اسلامی است.

ایلنا: ۲۲بهمن نقطه عطف همبستگی، وفاق، نماد وحدت و اقتدار و عظمت ملت یکپارچه ایران است؛ آحاد ملت ایران در بهمن هر سال شکوهمندتر و با صلابت‌تر از سال قبل در حضوری حماسی و شگفت‌انگیز، عظمت و اقتدار خود را به جهانیان نشان می‌دهند و پیام همدلی و وفاداری به آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب را به گوش جهانیان می‌رسانند.

به گزارش " ایلنا " از زنجان در بیانیه حوزه هنری استان زنجان آمده است: اینک با گذشت ۳۵ سال از آن همه مجاهت و پایمردی، ملت سرافراز ایران با کارنامه‌ای درخشان در همه ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، فناوری و هسته‌ای بار دیگر با بیعت با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و خلف صالح ایشان با گام‌هایی استوارتر از پیش حضور پرشکوه و حماسی خود را به جهانیان نشان می‌دهد.

امروز ایران اسلامی، دارای ملتی آگاه، مستقل، آزاد، مؤمن و دارای بصیرت است و خار چشم دشمنان انسانیت به شمار می‌رود ‌و با همان شعارهای روزهای نخستین انقلاب، ‌ به حرکت پرشتاب خود ادامه می‌دهد و بر همه توطئه‌ها‌، غلبه پیدا می‌کند.

در این بیانیه تصریح شده است: این حضور قاطع و هوشمندانه از یک سو عامل یأس و ناامیدی در دل دشمن و از سوی دیگر موجب امید و نشاط در سراسر ایران اسلامی می‌شود و انگیزه مضاعفی را به مسلمانان جهان و آزادی‌خواهان عالم هدیه می‌کند.

در پایان بیانیه می خوانیم: هنرمندان و کارکنان حوزه هنری استان زنجان، ضمن دعوت از آحاد ملت شریف ایران اسلامی برای حضوری گسترده و پرصلابت در راهپیمایی یوم ‌الله ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای، سی ‌و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک می‌گوید و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید پیمان می‌کند و اعلام می‌دارد لحظه‌ای از خدمت برای اعتلای ایران عزیز و پیشرفت روزافزون ملت ایران فروگذار نمی‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز