خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

دستاوردهای انقلاب در حوزه علم پزشکی بی نظیر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۱۳

استاندار زنجان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: این دستاوردها در حوزه بهداشت و درمان بی نظیر است.

استاندار زنجان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: این دستاورد‌ها در حوزه بهداشت و درمان بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری امروز(۲۱ بهمن) در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه کشور در ۲۰ سال گذشته با کمبود پزشک مواجه بود، اظهار داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تربیت نیروهای متخصص در حوزه‌های بهداشت و درمان است.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی برنامه‌های جامعی را برای تامین سلامت مردم در دستور کار خود قرار داده است، یادآور شد: باید متولیان امر بهداشت و درمان در کشور تلاش کنند تا هزینه‌های درمان تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کنند و خانواده بیمار جزء دغدغه بیماری هیچ مشکلی نداشته باشند.

انصاری با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت و درمان در کشور اقدامات در خور توجهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی رخ داده است، خاطرنشان ساخت: این اقدامات به لحاظ وضعیت بهداشتی و درمانی و شاخصهای آموزشی، پزشکی قابل مقایسه با سالهای گذشته نیست.

استاندار زنجان به سیاستهای دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: این سیاستهای در راستای حل مسائل و مشکلات مربوزط به سلامت مردم و تلاش در جهت کاهش هزینه‌های تحمیلی در این حوزه است.

وی در ادامه به فلسفه تودیع و معارفه در دستگاههای مختلف پس از روی کارآمدن دولتهای جدید اشاره کرد و گفت: این تغییرات برای روی کارآوردن افراد با خلاقیت‌های جدید انجام می‌شود، چرا که محیط نیازمند اجرای خلاقیت‌ها و نوآوریهاست.

انصاری در پایان ادامه داد: تغییرات در دولت‌ها در راستای روی کارآمدن مدیران و مسئولان جدید برای پیروی از سیاستهای جدید است.

گفتنی است: در ادامه این مراسم از خدمات رحیم سروری زنجانی به عنوان رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی زنجان تقدیر و علیرضا بیگلری به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز