خبرگزاری کار ایران

همزمان با جشنواره فیلم فجر در زنجان؛

استقبال مردم زنجان از فیلم های جشنواره فجر

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۲۳

شاهد استقبال مطلوب و مناسب شهروندان و هنرمندان از اکران فیلم‌ها ی سینمایی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در زنجان هستیم.

رییس اداره هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با اشاره به اینکه جشنواره بین المللی فیلم فجر برای اولین بار همزمان با جشنواره فیلم فجر تهران در زنجان برگزار می‌شود، گفت: شاهد استقبال مطلوب و مناسب شهروندان و هنرمندان از اکران فیلم‌ها ی سینمایی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در زنجان هستیم.

به گزارش ایلنا از زنجان، مجید کامیار، امروزیکشنبه(۲۰بهمن) با اشاره به اینکه جشنواره فیلم فجر در زنجان تا به امروز منسجم و شناسنامه دار نبوده است و در سالجاری برای اولین بار شاهد اکران فیلمهای سینمایی جشنواره فجر در زنجان هستیم، اظهار داشت: دربیشتر سانس‌های اکران فیلم‌های سینمایی جشنواره سی ودوم، ظرفیت سینما بهمن تکمیل می‌شود.

کامیار با بیان اینکه گاهی در سانس‌هایی اکران فیلم‌های صبح یا ظهر که مردم وهنرمندان مشغول زندگی روزمره خود هستند وفرصتی برای تماشای فیلم ندارند، تصریح کرد: اغلب سانسهای اکران فیلمهای سینمایی سینما بهمن شاهد استقبال گرم مردم زنجان در روزهای سرد زمستانی در زنجان است.

رییس اداره هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در بخشی از سخنان خود خاطر نشان شد: در حاشیه برگزاری این جشنواره در زنجان یک فیلم به عنوان فیلم منتخب ازبین ۲۰ فیلم اکران شده به نمایش درمی آید و به دبیرخانه این جشنواره بین المللی از طرف مخاطبان معرفی و به ۱۰نفر از تماشاگران این فیلم برگزیده جوایزی اهداء خواهد شد.

کامیار در پایان گفت: امروز یکشنبه اکران‌های سینما بهمن زنجان با فیلمهای سینمایی «ناخواسته» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و «خواب زده‌ها» به کارگردانی فریدون جیرانی بود.

گفتنی است: فردا سینما بهمن زنجان با اکران زمستان آخر «سالم صلواتی» و شیار ۱۴۳ «نرگس آبیار» به استقبال راهپیمایی ۲۲بهمن خواهد رفت.

واما روز سه شنبه به دلیل شرکت مردم وهنرمندان استان زنجان، در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه اکران صبح در سینما بهمن نخواهد بود، تا اینکه در روز سه شنبه از سانس دوم یعنی ساعت۱۴بعداز ظهر ۲۲بهمن ماه فیلم سینمایی «کلاشینکف» سعید سهیلی و «سیاوشان» محمد علی سجادی را در ادامه برگزاری جشنواره سی و دومین در زنجان تا ۲۵بهمن ماه را شاهد خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز