خبرگزاری کار ایران

با موافقت وزارت علوم از سال تحصیلی ۹۴-۹۳ دانشگاه پیام نور زنجان صورت می‌گیرد؛

ایجاد سه رشته جدید دکترا و کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۶۸

با موافقت وزارت علوم تحقیقات و فناوری سه رشته جدید دکترای شیمی آلی و کارشناسی ارشد فیزیک نجومی و مهندسی مواد در دانشگاه پیام نور زنجان موافقت شد.

با موافقت وزارت علوم تحقیقات و فناوری سه رشته جدید دکترای شیمی آلی و کار‌شناسی ارشد فیزیک نجومی و مهندسی مواد در دانشگاه پیام نور زنجان موافقت شد.
به گزارش ایلنا از زنجان، سید سعید صفوی امروز با اعلام این خبر، تاکید کرد: صرفا وجود یک هیئت علمی در مراکز و واحد‌ها ملاک ایجاد رشته قرار نگرفته، بلکه نیازهای استان، دانشگاه و دیگر ظرفیت‌های مراکز و واحد‌ها در ایجاد رشته‌ها لحاظ شود.
در پایان این جلسه با پیگیری ایجاد رشته دکترا و ارشد در مراکز دانشگاهی زنجان، قیدار و ابهر به شرح ذیل در مرکز زنجان و در مقطع کار‌شناسی ارشد در رشته کشاورزی(ترویج)، مدیریت دولتی(تحول) و حسابداری، در مرکز ابهر و در مقطع کار‌شناسی ارشد در رشته‌های زمین‌شناسی، روان‌شناسی و جغرافیا و دکترای شیمی تجزیه، در مرکز قیدار و در مقطع کار‌شناسی ارشد رشته‌های علوم سیاسی و اقتصاد، موافقت و مقرر شد تا هر مرکز نسبت به پیگیری مراحل بارگذاری مدارک ایجاد رشته در سامانه، اقدام کند.
لازم به ذکر است؛ در حال حاضر چهار رشته ادبیات فارسی، ریاضی، شیمی تجزیه و شیمی آلی در مقطع کار‌شناسی ارشد در دانشگاه پیام نور مرکز زنجان و رشته‌های شیمی فیزیک، شیمی تجزیه و آلی، شیمی معدنی و زمین‌شناسی در دانشگاه مرکز ابهر فعال و نزدیک به ۴۵۰ دانشجو دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز