خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفای زنجان اعلام کرد:

هشدارشرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان به شهروندان در خصوص یخ زدگی تاسیسات آب

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۷۹

با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و سردسیر بودن استان زنجان و کاهش شدید دمادر روزهای اخیر، امکان یخ‌زدگی تاسیسات آب در استان وجود دارد، مشترکین با تمهیدات لازم از تاسیسات خود محافظت کنند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت آبفای زنجان گفت: سامانه ۱۲۲ این شرکت به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و ارائه راهنمائی‌های لازم برای مشترکین است و ضروری است شهروندان از ریختن آب گرم بر روی کنتور و روشن کردن آتش در حوضچه کنتور برای باز شدن یخ زدگی خودداری نمایند.

به گزارش " ایلنا " از زنجان, " مسلم پورنصرت " مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به اینکه عمق یخ‌زدگی در استان زنجان ۸۰ سانتی‌متر برآورد شده گفت: اگر تاسیسات آب در کمتر از ۸۰ سانتی‌متر باشد، در معرض یخ‌زدگی قرار است.

وی افزود: با عایق بندی لوله‌هایی که در معرض هوای آزاد قراردارند و استفاده از پوشش مناسب برای عایق بندی کنتورهای آب نظیر قراردادن کیسه‌های پر از خاک اره در محفظه کنتور، استفاده از پشم شیشه، پوشال، پارچه، گونی و الیاف مصنوعی از جمله راهکارهایی است که از یخ زدگی تاسیسات و کنتور محافظت می کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به اینکه اگر مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قادر به اجرای روش‌های فوق برای محافظت از تاسیسات خود نیستند، می‌توانند شب‌ها به صورت قطره‌ای شیر منزل را باز کرده و از این آب‌ها در مصارف دیگر خود استفاده کنند.

" مسلم پورنصرت " در ادامه اظهار داشت: سامانه ۱۲۲ این شرکت به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و ارائه راهنمائی‌های لازم برای مشترکین است و ضروری است شهروندان از ریختن آب گرم بر روی کنتور و روشن کردن آتش در حوضچه کنتور برای باز شدن یخ زدگی خودداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز