خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار زنجان تاکید کرد:

شهرداری با شفاف‌سازی عملکرد خود مانع بروز تخلفات شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۴۶

معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: با توجه به اینکه تنوع خدمات در شهرداری بالاست باید با شفاف سازی عملکرد، مانع بروز تخلفات احتمالی در شهرداری زنجان شد.

معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: همه قوانین و دستورالعمل‌های مربوط به سازمان تاکسیرانی باید با در نظر گرفتن مطالبات تاکسیرانان و تامین حقوق آن‌ها همراه باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جواد رحمتی صبح امروز شنبه(۱۹بهمن) همزمان با هشتمین روز دهه فجر در آیین افتتاح فاز نخست سامانه هوشمند ناوگان تاکسیرانی شهرداری زنجان با اشاره به برخی اعمال سلیقه‌های احتمالی در شهرداری افزود: شفاف سازی عملکرد با استفاده از تجهیزات و روش‌های نوین خدماتی مانع بروز چنین مشکلاتی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: باید هر چه سریع‌تر مدیریت شهری به سمت استفاده از سیستم‌های نوین و به روز شدن حرکت کند تا بهره وری و رضایتمندی نیز افزایش یابد.

معاون عمرانی استاندار زنجان، با اشاره به جایگاه تاکسیرانان در شهر تاکید کرد: همه قوانین و دستورالعمل‌های مربوط به سازمان تاکسیرانی باید با در نظر گرفتن مطالبات تاکسیرانان و تامین حقوق آن‌ها همراه باشد.

وی تصریح کرد: زمانی ارائه خدمات تاکسیرانی وضعیت مطلوبی خواهد داشت که رضایت مشتری و تاکسیران توام با یکدیگر تامین شده باشد.

رحمتی، از تاکسیرانان در خواست کرد: با رعایت انصاف و اخلاق مداری رضایت شهروندان را جلب کنند.

در ادامه این مراسم، رییس شورای شهر زنجان نیز گفت: تردد و نوع خدمات رسانی ناوگان تاکسیرانی در زمان حاضر موجب نارضایتی مردم شده است.

آراض ضیایی افزود: بازرسی‌ها و کنترل‌های فعلی انگونه که باید و شاید نتواسته پاسخگو باشد.

رییس شورای شهر زنجان گفت: در صورت اجرا و تکمیل نهایی این پروژه، این مهم در سیستم ناوگان مسافری و باری این استان نیز اجراخواهد شد.

وی در پایان یادآورشد: این استان در امرناوگان تاکسیرانی و اتوبوس‌های داخلی با کمبود جدی مواجه است و توجه معاونت عمرانی به این بخش نتایج مفیدی به همراه دارد.

گفتنی است در فاز نخست نصب سامانه هوشمند ناوگان تاکسیرانی شهرداری زنجان ۱۶۰ دستگاه تاکسی بی‌سیم و تاکسی بانوان به این سیستم هوشمند که در نوع خود در کشور متمایز است مجهز شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز